1

در بازدید از کارخانجات گیلان و کشت‌وصنعت صنایع شیر ایران مطرح شد: حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از طرح‌های توسعه‌ای پگاه/ ضرورت توجه به تولیدات لبنی دانش‌بنیان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، صنایع شیر ایران را بزرگترین شرکت لبنی کشور معرفی و بر استفاده از محصولات پگاه در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمد اسکندری در بازدید از پگاه گیلان با دستاوردها و محصولات جدید این واحد تولیدی، آشنا شد.

اسکندری با اشاره به تولید محصولات جدید در پگاه گیلان گفت: این مجموعه با توجه به ذائقه محلی مردم منطقه، اقدام به تولید محصولات جدید از جمله «پنیر سیاهمزگی» کرده که باید بستر لازم برای افزایش فروش این محصول را نیز فراهم کند.

وی با گرامیداشت هفته جهانی کارگر تصریح کرد: کارگران اصلی‌ترین عنصر رشد اقتصادی کشور هستند و اقدامات هدفمند و مؤثر این مجموعه تولیدی در زمینه تولید محصولات دانش‌بنیان نیز موید همین امر است.

احمدرضا پارسا، مدیرعامل پگاه گیلان، نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت و طرح‌های توسعه‌ای شرکت، افزود: این مجموعه با تولید محصول جدید دانش‌بنیان همچون پودر پایدارکننده G20، باعث جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور شده است.

وی تداوم تولید محصولات سلامت محور با حفظ و استمرار کیفیت و نوسازی صنعتی را از جمله اقدامات پیش روی شرکت عنوان کرد.

تقدیر از کارگران برتر سال ١۴٠٠ پگاه گیلان نیز از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

بازدید از کشت و صنعت صنایع شیر ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از مجموعه کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران بازدید کرد.

اسکندری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کشاورزی، پرواربندی، پرورش ماهی و فاز شیری شرکت کشت و صنعت صنایع شیر ایران، حمایت خود را از طرح‌های توسعه‌ای که منجر به تولید و اشتغال پایدار می‌شود، اعلام و توصیه‌های لازم در جهت بهره‌برداری سریع از طرح‌ها را ارائه کرد.

روزبه کوشکی، مدیرعامل کشت و صنعت پگاه، نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده، به تشریح روند تکمیل پروژه‌های فاز شیری، زیرساخت برق و تصفیه خانه فاضلاب پرداخت و برنامه‌های آتی شرکت را بیان کرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)