1

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه صورت می‌گیرد؛ توزیع ۲میلیون و ۲۰۰ هزار سبد کالایی میان مددجویان کمیته امداد

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه میان دومیلیون و ۲۰۰هزار مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) سبد کالایی معیشتی توزیع می‌کند.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و در ادامه اجرای طرح موفق توزیع بسته‌های معیشتی طی ماه‌های گذشته، این بنگاه اقتصادی خصوصی، دومیلیون و ۲۰۰هزار سبد کالای معیشتی شامل اقلام غذایی نظیر برنج، مرغ، روغن و ماکارونی را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و با هدف ارتقای سطح معیشت در چهار مرحله با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شأن و تکریم مددجویان میان آنها توزیع می‌کند.

شناسایی مددجویان ذی‌صلاح دریافت این سبدهای کالایی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود و شرکت فروشگاه‌های رفاه سبدهای کالایی را به دست واجدین شرایط می‌رساند. برگزاری این طرح که همزمان با عید سعید غدیر خم در تاریخ ۱۸ مرداد آغاز شده است، در روستاها و مناطق محروم سراسر کشور تا ۳۰ شهریور سال جاری ادامه دارد.

دکتر رسول محمدی، عضو محترم هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، در آستانه آغاز این طرح در جمع اهالی رسانه از آمادگی
این مجموعه برای همکاری با دولت برای اجرای طرح‌های ویژه فروش با هدف حمایت از
اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: «با توجه به رشد نرخ تورم و کاهش توان خرید اقشار
کم‌برخوردار، فروشگاه رفاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌ها بر خود واجب می‌داند،
شرایطی را فراهم کند تا ضمن حفظ حرمت و کرامت خانواده‌های کم‌درآمد و ضعیف، سفره آنها
خالی نشود.‏»

وی ادامه داد: «براساس آمارهای بانک مرکزی طی دو ماه اخیر
حدود ۳۰درصد تورم داشته‌ایم، بنابراین مردم و به‌خصوص دهک‌های پایین بسیار تحت
فشار هستند، به همین دلیل‌ آمادگی خود را برای توزیع کالاهای اساسی در ایام خاص
مانند ماه مبارک رمضان، عید نوروز و سایر ایام به دولت اعلام کرده‌ایم.‏»

همچنین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با همکاری سازمان هلال احمر و سازمان یونیسف به‌منظور جلوگیری از سوءتغذیه مادران شیرده بی‌بضاعت، در ادامه طرح موفق «برای مادران» در حوزه مسئولیت اجتماعی در دو سال گذشته، امسال نیز بیش از ۴۰ هزار بسته حمایتی را توزیع می‌کند.

گفتنی است خبرهای تکمیلی با محور توزیع سبد کالایی میان مددجویان کمیته امداد توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه متعاقبا اعلام خواهد شد، همچنین مددجویان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت رفاه به آدرسwww.refah.ir  و تماس با امور مشتریان به شماره ۵۴۷۷۸ ۰۲۱ اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

سرویس خبری: صنعت غذا