1

در کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران مطرح شد: پگاه پرچمدار سلامتی در ایران

شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) با ورود به تولید مکمل‌های غذایی ورزشی، نیاز جامعه را تامین نموده و در راستای خودکفایی کشور گام برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سید عباس موسوی مدیر روابط‌ عمومی شرکت‌ شیر پاستوریزه پگاه تهران به بهانه انتخاب غرفه شرکت پگاه به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران گفت: شرکت صنایع شیر ایران بعنوان اولین و بزرگترین شرکت صنعت لبنیات در کشور و خاورمیانه حدود ۷۰ سال است که در تهران با تولید شیر به منظور سلامت کودکان تحت حمایت سازمان یونیسف کار خود را آغاز کرد.

این شرکت با تولید محصولات سلامت محور در زمینه لبنیات با تولید محصولات پروبیوتیک پرچمدار سلامتی کشور است و بعنوان بزرگترین دریافت کننده شیر خام در کشور دارای تنوع محصولی بسیار زیادی بوده و سهم بزرگی از صادرات کشور را به خود اختصاص داده و در زمینه ارز آوری در کشور نیز از پیشرو های تولید کشور می باشد.

دکتر محمدپور
جناب-آقای-دکتر-محمد-پور-لوح
امضای کمپین

لذا در سنوات اخیر با توجه به شناسایی بازار و نیاز اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان در راستای ارتقای سلامت جامعه ، کاملاً دغدغه مند عمل کرده و تلاش نموده است با ورود به تولید مکمل های غذایی ورزشی در این زمینه نیاز جامعه را تامین نموده و در راستایی خودکفایی کشور گام برداشته است و با تولید محصول WHEY و MPCبا کیفیت بسیار بالا، مورد تایید قهرمانان ملی و بین المللی بدنسازی قرار گرفته و استانداردهای سازمان غذا و دارو را نیز  اخذ نموده است.

شایان ذکر است این شرکت پیش تر از این نیز با تولید محصولات نوشیدنی پودری و پودرهای کیک و پودر بستنی در این صنعت پیشگام بوده و همواره تلاش خود را در زمینه های گوناگون به منظور تامین نیاز اقشار مختلف مردم داشته است.

کمپین بدنسازی

حضور در نمایشگاه اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام که در سطح وسیع و بسیار موفق برگزار شد راهی بود برای معرفی تخصصی محصولات صنایع شیر ایران بویژه دو شرکت پگاه تهران و پگاه خراسان و آشنایی گسترده تر با ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین المللی ، فدراسیون های مختلف ورزشی ، مربیان ، داوران ، اعضای کمیته فنی ، باشگاه داران و سایر تامین کنندگان که خوشبختانه مذاکرات مثبتی انجام شد و تقریبا اکثر اهداف مورد نظر این شرکت نیز محقق شد و این شرکت نیز در طول رویداد تلاش نمود تا پاسخگوی سوالات تمامی بازدیدکنندگان باشد و با ایجاد فضایی متنوع و در خور شخصیت حضار ، پذیرایی مناسبی از ایشان بعمل آورده و از نظرات کارشناسی ایشان نیز بهره کامل ببرد. . ضمناً سایر شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران نیز در تولید مکمل های ورزشی فعالیت داشته و قابلیت تامین نیاز ورزشکاران کشور را تحت برند پگاه دارا هستیم. لذا امید است با یاری خداوند متعال و مساعدت مدیران عامل شرکتها ، حمایت های گسترده تری از ورزش و ورزشکاران کشورتوسط برند معظم پگاه صورت پذیرد.

بازدید وزیر حمید سجادی
بازدید وزیر ورزش از غرفه پگاه
پگاه تهران 2
غرفه پگاه1
پگاه صنایع شیر ایران

سرویس خبری: صنعت غذا