1

دومین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت و روانخوانی و ترتیل قرآن کریم صنایع شیر ایران برگزار شد

دومین دوره مسابقات سراسری حفظ ، قرائت و روانخوانی و ترتیل قرآن کریم صنایع شیر ایران در مشهد مقدس و توسط شرکت بازار گستر پگاه منطقه ۲ برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات پگاه این دوره از مسابقات با حضور ۸۸ نفر از ۲۳ شرکت از مجموع گروه شرکتهای پگاه صبح روز چهارشنبه در کنار مضجع نورانی امام مهربانی و عالم آل محمد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز و صبح روز پنجشنبه نیز طی مراسم با شکوهی خاتمه یافت.
در آیین افتتاحیه دکتر زکریائی مشاور مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از برگزاری این مسابقه بر حفظ و استمرار تلاوت و تدبر در قرآن تاکید نمود و اظهار داشت ما توفیقات زندگی را مدیون کلام وحی هستیم
حسین زکریایی عزیزی در دومین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و روخوانی قرآن کریم شرکت صنایع شیر پگاه عنوان کرد: توفیقی است در روزهای پایانی سال ۹۷ در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) و در کنار قاریان و حفاظ قران کریم از کرامت کلام وحی بهره مند می‌شویم.
وی ابراز کرد: همه شما شرکت کنندگان در این مسابقات بدون تردید عامل به کلام نورانی وحی هستید اما نباید فراموش کنیم، تمام توفیقاتی که در زندگی حاصل کردیم، مدیون کلام وحی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم. این دو گنج گرانبهایی که پیامبر اکرم(ع) برای ما به یادگار گذاشتند. امیدواریم تک تک ما عامل به قرآن باشیم و معرفت کسب کنیم.
زکریایی عزیزی ادامه داد: برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند مشوقی برای ترغیب کارکنان به فعالیت‌های قرآنی باشد.
گفتنی است ۳۰ نفر در رشته قرائت ۵۰نفر در رشته ترتیل و ۸ نفر در رشته حفظ با هم به مسابقه پرداختند. بنا به همین گزارش مسابقات در دارالهدایه و دارالقرآن حرم مطهر ثامن الحجج (ع)برگزار شد.
آیین اختتامیه نیز با حضور دکتر زکریایی ، مهندس موسوی مدیرعامل بازار گستر پگاه منطقه ۲ ، محسن خبازی مدیر روابط عمومی و ارتباطات پگاه، بصیرزاده رییس هیات مدیره پگاه تهران و از مدیران اسبق صنایع شیر و تعدادی از مهمانان استان برگزار شد و در انتها به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا گردید.