1

دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی از اعضای گروه ائتلاف برای فردا: نیاز فردای اقتصاد کشور بخش خصوصی توانمند است

مدیرعامل گروه تک ژن زیست می گوید: با هدف حفظ استقلال نهاد ۱۴۰ ساله اتاق بازرگانی، بهره گیری از پتانسیل سندیکاها و انجمن ها در تصمیم گیری های کلان ملی و تقویت پتانسیل جوانان و جامعه فرهیخته کشور کاندید دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ” اگروفودنیوز”، دکتر مریم تاج آبادی ابرهیمی از کاندیداهای اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر ” ارزیابی ایشان از انتخابات دهمین دوره اتاق های بازرگانی و سیاست کلی اتاق آینده برای وجود اتاقی قوی تر چیست”؟ به خبرنگار ما گفت: اتاق پارلمان بخش خصوصی با قدمتی ۱۴۰ ساله است که علی رغم تلاطم های اقتصادی و اجتماعی توانسته ثبات خود را برای حفظ منافع فعالان اقتصادی اعم از تولید کنندگان و بازرگانان حفظ نماید.

این عضو گروه ائتلاف برای فردا افزود :اقتصاد کشور در برهه ای قرار گرفته که جز خرد جمعی، همراهی و همدلی و تعامل سازنده با تمام قوای کشور به سرانجام مقصود نخواهد رسید.

مدیرعامل گروه تک ژن زیست تصریح کرد:شرط لازم برای عبور از این شرایط بحرانی حضور هوشمندانه و جامع بخش خصوصی در تصمیم گیری برای مهم ترین نهاد خصوصی کشور، اتاق بازرگانی است.

رئیس هیئت مدیره انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند عنوان کرد: اینجانب به عنوان یکی از اعضای گروه ائتلاف برای فردا با هدف حفظ استقلال نهاد ۱۴۰ ساله اتاق بازرگانی، بهره گیری از پتانسیل سندیکاها و انجمن ها در تصمیم گیری های کلان ملی و تقویت پتانسیل جوانان و جامعه فرهیخته کشور کاندید دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی شده ام.

تاج آبادی ابراهیمی در پایان گفت : نیاز فردای اقتصاد کشور بخش خصوصی توانمند است. امید است با انتخاب صحیح بتوانیم نمایندگان واقعی بخش خصوصی را حمایت و قدم های موثری در بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی کشور برداریم.