1

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران خراسان رضوی در گفتگو با اگروفودنیوز: رئیس جمهور منتخب باید بتواند مکانیزم های ضد تورمی را تقویت نماید

غلامرضا میری گفت: رئیس جمهور منتخب باید بتواند مکانیزم های ضد تورمی را تقویت و قیمت نهاده های تولیدی را تثبیت نماید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، غلامرضا میری، رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران استان خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه؛ “رسالت های رئیس جمهور منتخب برای شکوفایی تولید و صنعت کشور چیست؟” گفت: اولین و مهمترین رسالت رئیس جمهور منتخب، رفع تحریم های ظالمانه، روابط دیپلماتیک و تجاری با کشورهای مختلف است.

میری بیان کرد: موانع تولید باید رفع شود و از کلیه بخشهای تولیدی حمایت گردد و از منتخبین بخش های تولید دعوت تا حرف ها و پیشنهادهای تولیدکنندگان در جهت شکوفایی تولید و صنعت کشور شنیده شود.

نائب رئیس شورای ملی زعفران ادامه داد: کارگروه های جهادی تشکیل گردد تا جهت رفع مشکلات و موانع دست و پاگیر برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان دارای اختیار باشند.

وی گفت: خصوصی سازی به معنای واقعی کلمه انجام شود، و بخش خصوصی و تشکل ها بخصوص اتاق های بازرگانی توانمندسازی گردند.

میری در ادامه افزود: رئیس جمهور منتخب باید بتواند مکانیزم های ضد تورمی را تقویت و قیمت نهاده های تولیدی را تثبیت نماید.

غلامرضا میری در پایان گفت: به وزارت امور خارجه جهت توسعه اقتصادی و تجاری کشور ماموریت داده شود. و ضریب مالیاتی شرکت های تولیدی از ۲۵درصد به ۱۰درصد کاهش یابد و نرخ سود بانکی تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی نیز کاهش یابد.

سرویس خبری: صنعت غذا