1

ساداتی نژاد: صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا / طرح فجرتا فطر در طول سال ادامه می‌یابد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح فجر تا فطر که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد توانسته‌ایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر روی بازار داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار، گفت: ۵۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان و گوشت گوسفند عشایری توزیع شد تا اقشار مختلف بتوانند با قیمت مناسب به اقلام پروتئینی دسترسی داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در همین راستا ۱۵۰ هزار تن برنج هندی با قیمت هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تن شکر با قیمت هرکیلوگرم ۱۸ هزار تومان و۱۳ هزار تن پیاز توزیع شده است و تلاش ما در وزارتخانه این بوده تا بازار رسانی مناسبی را داشته باشیم.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه در حوزه واردات گوشت و توزیع خرما نیز اقداماتی را داشته‌ایم، عنوان کرد: در طرح فجر تا فطر که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد توانسته‌ایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر روی بازار داشته باشیم و این تجربه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در طول سال نیز ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم با این ابزار کنترل و مهار بازار را در سال ۱۴۰۲ ادامه دهیم و محصولات کشاورزی را با نرخ مناسبی توزیع کنیم.

سرویس خبری: کشاورزی