1

ساعت کار و قیمت طباخی‌ها در ماه رمضان

رییس اتحادیه طباخان و فروشندگان کله‌پاچه ساعت کاری و نیز قیمت فروش مواد عرضه شده در طباخی‌ها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

کله پاچه

حسین رواسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که در ماه مبارک رمضان مواد غذایی عرضه شده در طباخی‌ها افزایش قیمتی نخواهد داشت، اظهار کرد: در مورد کله پاچه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گفته وی، کله پاچه خوب به قیمت ۴۰ هزار تومان در طباخی‌ها عرضه خواهد شد؛ هرچند که در برخی طباخی‌ها به دلیل سرویس‌دهی بهتر این رقم تا ۴۵ هزار تومان قابل افزایش است.

رواسی ادامه داد: ساعت کاری اعلام شده در طباخی‌ها براساس اعلام اماکن خواهد بود و به طور معمول از ساعت ۱۵ تا ۱۶ آغاز می‌شود.

رییس اتحادیه طباخان و فروشندگان کله پاچه با اشاره به این‌که طباخی‌ها باید نیم ساعت قبل از اذان صبح به کار خود خاتمه دهند، خاطر نشان کرد: نیم ساعت قبل از اذان صبح فعالیت کار طباخی‌ها باید به پایان برسد و تا با آغاز اذان، واحد صنفی آنها تعطیل شود.

رواسی افزود: نکته قابل اشاره این است که طباخی‌ها از ساعت ۱۵ می‌توانند مواد غذایی طبخ شده به مشتری را تحویل دهند تا به منظور افطار به آنها عرضه شود. این در حالی است که امکان مصرف مواد غذایی در طباخی‌ها قبل از اذان وجود ندارد و مواد غذایی عرضه شده پیش از اذان مغرب باید در منازل مسکونی یا سازمان‌هایی که افراد در آن شاغل هستند، صرف شود.