1

سندیکای صنایع کنسرو ایران در بیانیه ای خبرگان و فرهیختگان صنایع غذایی را برای حضور فعال در انتخابات اتاق بازرگانی فراخواند

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، سندیکای صنایع کنسرو ایران در بیانیه ای از فعالین بخش خصوصی در حوزه صنعت غذا دعوت کرد تا در انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی ایران حضور فعال داشته باشند

اتاق بازرگانى به عنوان مهمترین سازمان مردم نهاد، نماد بخش خصوصى کشور است که با توجه به جایگاه قانونى و ظرفیتهاى مادى و معنوى قابل توجه، میتواند در تعامل سازنده با بخش دولتى، زمینه ساز پیشرفت و توسعه پایدار این مرز پر گهر گردد.

ایفاى این نقش مهم تنها در سایه حضور افراد متخصص، توانمند، مؤثر، کارآمد، متعهد و دلسوز، در هیأت نمایندگان اتاقهاى سراسر کشور میسر است.

سندیکاى صنایع کنسرو ایران، از همه خبرگان، زبدگان، فرهیختگان و دلسوزان صنایع غذایى کشور، که متعهد و باورمند به رشد و توسعه ایران هستند؛ دعوت میکند تا مسئولانه و فعالانه در فرآیند نامزدى انتخابات هیأت نمایندگان اتاق هاى کشور، مشارکت نمایند.

حضور مؤثر و فعال نمایندگان صنعت غذا در ترکیب هیأت نمایندگان اتاق هاى سراسر کشور، میتواند زمینه ساز رفع مشکلات فراوان فراروى این صنعت مهم و استراتژیک باشد.

به امید فردایى بهتر

هیأت مدیره سندیکاى صنایع کنسرو ایران