1

سومین کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی و بیست و ششمین کنگره ملی صنایع غذایی ایران آغاز به کار کرد + تصاویر

سومین کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی و بیست و ششمین کنگره ملی صنایع غذایی ایران در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی  سومین کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی و بیست و ششمین کنگره ملی صنایع غذایی ایران در دانشگاه تربیت مدرس تهران به مدت سه روز از ۲۶ الی ۲۸ شهریور  با حضور متخصصین ، دانشگاهیان و کارآفرینان صنایع غذایی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود .گفتنی است  حدود ۱۳۰۰ مقاله در این کنگره ارسال شده و ۴۰ نفر از کشورهای مختلف از جمله لهستان ، ترکیه ، اوکراین، عراق و… برای سخنرانی و ارائه مقاله در این رویداد حضور دارند . ضمن اینکه حضور شرکتهایی نظیر پگاه،کاله ، سبزان، هراز ،گلها،آلیما،سن ایچ،ناب،نوین زعفران، سازمان جهانی گردشگری حلال در نمایشگاه جانبی این کنگره چشم نوازی می کند .

این کنگره باحضور شخصیتهایی نظیر دکتر شانه ساز، معاون وزیر بهداشت و  رئیس سازمان غذا و دارو ،دکتر محمد حسینی، بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ، دکتر مخمد حسین عزیزی مدیرکل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو که ریاست ستاد کنگره بر عهده دارد و بسیاری دیگر از مدیران و اساتید و مسئولین افتتاح شد .

 

توجه خوانندگان محترم را به گزارش تصویری این مراسم جلب می کنیم برای وضوح بیشتر هر تصویر کافیست روی آن تصویر ضربه بزنید و یا کلیک کنید.