1

شرکت سرمایه گذاری کشاورزی عربستان بخشی از سهام Daawat Foods Limited را خریداری کرد

قرارداد خرید ۲۹٫۹۱% از سهم شرکت Daawat Foods Ltd. (“DFL”) از صندوق تجارت هند که یکی از بزرگ ترین تولید کننده های موادغذائی هند DFL می باشد .

سرمایه گذاری مطابق با استراتژی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی عربستان در کالایی اساسی برنج با هدف ایجاد زنجیره تأمین کارآمد برنج است.

LT Foods Ltd یک شرکت غذایی ۸۰ ساله مصرف کننده است که با ارائه بهترین مارک های مواد غذایی برنج دربیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت دارد و درآمد حدود ۵۵۰ میلیون دلار را در سال مالی ۲۰۱۹ داشته است.

شرکت سرمایه گذاری کشاورزی عربستان با حکم سلطنتی به عنوان یک شرکت سهامی عربی عربستان در ۱۴ آوریل ۲۰۰۹ تاسیس و فعالیت های آن در زمینه سرمایه گذاری کشاورزی و تولید دام در ۲۱ کشوراست
شرکت سرمایه گذاری کشاورزی عربستان در سال ۲۰۱۲با توسعه اهداف استراتژیک خود برای دستیابی به پوشش بیش از ۵۰٪ واردات در بین کلیه محصولات کشاورزی منطقه به عنوان کالاهایی استراتژیک سازگار وامنیت غذایی در پادشاهی عربستان سعودی شناخته شده اند.

این اهداف استراتژیک کالای اساسی به سه بخش تقسیم می شوند، زنجیره تامین – تولیدات زراعی – محصولات دامی.

در زنجیره تأمین ایجاد شبکه های جهانی سرمایه گذاری مشترکی برای دانه های روغنی و غلات در کانادا با بیش از ۵ میلیون تن ، و تصفیه دانه های روغنی در ونکوور بر اساس حضور در در ۳ شرکت برتر دانه در کانادا می باشد .

در تولید کشاورزی ، شرکت بیش از ۲۰۰۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی در اوکراین را زیر کشت برده و بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰ تن غلات و دانه های روغنی از جمله گندم ، جو ، ذرت و سویا تولید می کند.

دستیابی به منابع استرالیا و مزارع ۲۱۱،۰۰۰ هکتاری و ۴۰،۰۰۰ گوسفند و تولید ۴۰۰،۰۰۰ تن غلات ، به طور عمده گندم و جو ، وتولید پروتئین حیوانات این شرکت که مالک ۲۵٪ از مینروا فودزبرزیلی است که یکی از بزرگترین شرکت های تولید گوشت در آمریکای جنوبی و سومین صادرکننده بزرگ گوشت در برزیل که بیش از ۱ میلیون تن گوشت تولید می کند.

سرویس خبری: بین الملل