1

ظفری: اتحادیه تعاونی‌های فرآورده‌های لبنی آماده دریافت مازاد شیر خام دامداران می‌باشد+فیلم

اتحادیه تعاونی‌های فرآورده‌های لبنی آماده دریافت مازاد شیر خام دامداران می‌باشد تا هیچگونه شیر مازادی در دست دامدار نماند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علی احسان ظفری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های فرآورده‌های لبنی در نامه ای آمادگی این اتحادیه را برای خرید شیرخام مازاد دامداران با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است.

متن نامه به شرح زیر است:

در خصوص مصوبه ستاد تنظیم بازار برای خرید شیرخام به استحضار می‌رساند این اتحادیه با بیش از ۷۰۰واحد تولیدی فعال در سطح کشور آمادگی خرید شیرخشک مازاد دامداران عزیز، در سریعترین زمان ممکن با قیمت مصوب ستاد محترم تنظیم بازار را دارد. لذا اطمینان داشته که هیچگونه شیر مازادی در دست دامدار نخواهد ماند.
شایان ذکر است این اتحادیه در حال حاضر آماده دریافت مازاد شیر خام به میزان روزانه ۳۰۰۰تن می‌باشد.
لذا بدین وسیله به اطلاع اتحادیه محترم دامداران کل کشور و سایر تشکل‌های دامپروری و دامداران می‌رساند که هرگونه شیر مازاد را سریعا به این اتحادیه اطلاع داده، چرا که تولیدکنندگان محترم صنایع لبنی و شیرخشک با هماهنگی‌های لازم آمادگی دریافت شیر خام در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارند.
ضمنا مذاکراتی در خصوص نحوه صادرات محصولات لبنی، شیر خشک و چربی فی‌مابین این اتحادیه و مسئولین محترم صورت پذیرفت که به اطلاع تولیدکنندگان عزیز خواهد رسید.

سرویس خبری: صنعت غذا