1

علی بهرمند در انتخابات اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران حائز حداکثر آراء گردید

با رای اعتماد مجدد اعضا علی بهرمند چهره محبوب جامعه قنادان در انتخابات اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران حائز حداکثر آراء گردید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی؛ انتخابات اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی های تهران با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی در محل این اتحادیه برگزار شد.

۱۸ نفر در این انتخابات کاندید شدند که از این بین با بیشترین آرا، علی بهره مند به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب گردید.

به گزارش اگروفودنیوز علی بهره مند از سال ۸۰ عضو هیئت مدیره این اتحادیه بوده و یک دوره به عنوان نائب رئیس این اتحادیه فعالیت داشته و هم اکنون برای سومین دوره به عنوان رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش افراد منتخب هیئت مدیره به ترتیب ذیل میباشند:
۱- آقای علی بهرمند
۲- آقای شیرمحمد غفاریان
۳- آقای علیرضا طهماسبی
۴- آقای حسن قرصی
۵- آقای البرز علیمرادی
۶- آقای رسول افتان
۷- آقای عباس زجاجی

در همین ارتباط علی بهره مند پیامی منتشر نمود که متن آن به شرح ذیل است:

بسم اله الرحمن الرحیم
حماسه شور وشعور اعضای محترم صنف و تبلور مجدد اقتدار و عظمت صنف بزرگ قناد در برگزاری وزین انتخابات هیات مدیره جدید را ارج می‌نهیم.
پیروز اصلی این حماسه تمامی قنادان عزیزی هستند که کماکان در مشارکت صنفی سرآمد اتحادیه های صنفی می باشند.
به طور ویژه از تمامی بزرگان وعزیزانی که ‌بانگاه به آینده روشن و پرامید اقدام به تشویق همکاران جهت مشارکت پرشور درانتخابات نمودند، تشکر می کنیم.
اینجانب وهمراهانم برخود فرض می‌دانیم از تمامی مسئولین اجرائی انتخابات، مدیران وزارت صمت،وزارت کشور، استانداری و اتاق اصناف که مارا در انجام این امر مهم یاری فرمودند، کمال تشکر راداشته باشیم.
واز تمامی شخصیت های اجرایی و دوستان ومسئولین که طی تماس تلفنی، ارسال پیام های تبریک‌ متعدد در فضای مجازی ویا حضوری بنده واعضای جدید هیات مدیره را مورد تفقد و محبت خویش قراردادند، قدردانی نموده وبرای ایشان آرزوی سلامتی داریم.
توانمندی های موجود وتحقق برنامه های پیشرفت وتوسعه، نیازمند همدلی در مسیر چشم انداز صنفی مقتدر وتوانمند است.
با امید به وصال روزهایی بهتر و درخشان تر برای ایران سرافراز و با گامهایی استوار دست در دست هم به سوی آینده ای روشن رهسپاریم.

علی بهرمند رییس اتحادیه قنادان تهران