1

عملکرد تولید برگ سبز و چای خشک سال ۱۳۹۷ منتشر شد + جدول

عملکرد تولید برگ سبز و چای خشک سال ۱۳۹۷ منتشرشد ؛ در این مدت بیش از ۲۵ هزار تن چای خشک تولید شده که در مقایسه با سال قبل حدود ۴هزار تن برابر با ۴ درصد افزایش یافته است.

 

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز؛ عملکرد تولید برگ سبز و چای خشک سال ۱۳۹۷ منتشرشد، در این مدت حدود ۱۱۳ هزار تن برگ سبز چای تولید شده که بیش از ۴ هزار تن بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. در این مدت همچنین بیش از ۲۵ هزار تن چای خشک تولید شده که در مقایسه با سال قبل حدود هزار تن بیشتر است.

جدول ۱٫ عملکرد تولید برگ سبز و چای خشک سال ۱۳۹۷
سال تولید برگ سبز (کیلوگرم) تولید برگ سبز (تن) تولید چای خشک (کیلوگرم) تولید چای خشک (تن)
۱۳۹۷ ۱۱۲,۷۳۶,۳۱۴ ۱۱۲,۷۳۶ ۲۵,۳۶۵,۶۷۰ ۲۵,۳۶۶
۱۳۹۶ ۱۰۸,۱۹۰,۰۹۹ ۱۰۸,۱۹۰ ۲۴,۳۴۲,۷۷۲ ۲۴,۳۴۳
  • بر اساس اطلاعات جدول (۱)، در سال ۱۳۹۷، حدود ۱۱۲,۷۳۶ تُن برگ سبز چای تولید و خریداری شد که نسبت به سال گذشته با ۱۰۸,۱۹۰ تُن، حدود ۲/۴ درصد افزایش یافته است.
  • بر اساس اطلاعات جدول (۱)، در سال ۱۳۹۷، حدود ۲۵,۳۶۶ تُن چای خشک تولید شد که نسبت به سال گذشته با ۲۴,۳۴۳ تُن، میزان تولید چای خشک نیز حدود ۲/۴ درصد افزایش یافته است.
  • میزان برگ سبز «درجه یک» خریداری شده برابر با ۳۹,۹۸۳ تُن بود که حدود ۵/۳۵ درصد از میزان کل برگ سبز خریداری شده را تشکیل می­دهد.
  • میزان برگ سبز «درجه دو» خریداری شده برابر با ۷۲,۷۵۳ تُن بود که حدود ۵/۶۴ درصد از میزان کل برگ سبز خریداری شده را تشکیل می­دهد.