1

قدردانی تلاونگ از کادر درمان در روز فرهنگ عمومی + فیلم

شرکت تلاونگ در روز ۱۴ آبان، به مناسبت روز فرهنگی عمومی و به پاس قدردانی از کادر درمان و تمام افراد خط مقدم مبارزه با بحران کرونا، در تعدادی از بیمارستان‌ها با هدف تقویت سیستم ایمنی کادر درمان با مصرف تغذیه سالم، بسته‌‌ محصولات خود را پخش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم شرکت تلاونگ در روز ۱۴ آبان، به مناسبت روز فرهنگی عمومی و به پاس قدردانی از کادر درمان و تمام افرادی که در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا شبانه‌روز در تلاش‌اند، در تعدادی از بیمارستان‌های شهر تهران و با هدف تقویت سیستم ایمنی کادر درمان با مصرف تغذیه سالم، بسته‌‌هایی حاوی محصولات خود را پخش کرد.

تلاونگ که خود را یکی از مدعیان تولید محصولات غذایی سالم  در کشور می‌داند، برای قدردانی و بابت تمام فداکاری‌ها، حمایت‌ها و دلسوزی‌های پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان که در ۹ ماه اخیر سخت در تلاش‌اند تا جان مردم را از آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کووید-۱۹ حفظ کنند، بسته‌هایی را طراحی کرده و در محل تعدادی از بیمارستان‌های شهر تهران اقدام به پخش محصولات خود در میان کادر درمان نموده‌ است. تلاونگ هدف خود را از این اقدام، گسترش فرهنگ قدردانی در جامعه و بویژه در شراطی فعلی از کادر درمان اعلام کرده است.

سرویس خبری: صنعت غذا