1

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن حبوبات ایران برگزار شد

نخستین مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن حبوبات ایران پس از تاسیس این انجمن با حضور اعضای هیات مدیره و به ریاست داود لپه چی رییس هیات مدیره برگزار و طی آن بازرسان اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از روابط عمومی انجمن حبوبات ایران؛ در این مجمع که صبح امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و با حضور میرشفیعی مسئول تشکل ها و نماینده اتاق ایران و مشارکت ۶۵ درصدی اعضا برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد یک سال اخیر هیات مدیره توسط دبیر انجمن، خزانه دار و بازرس به ارائه گزارش های خود پرداختند و در پایان تمامی گزارشات، صورت های مالی منتهی به سال ۱۳۹۹ و حق ورودیه و عضویت سالیانه به تصویب اعضای مجمع رسید. همچنین در راستای حمایت اعضای هیات مدیره از صادرکنندگان و فعالان صنایع فرآوری و بسته بندی حبوبات مقرر شد حق عضویت و ورودی انجمن برای گروه های مذکور با اعمال حداکثر ۵۰% تخفیف درنظر گرفته شود.

در ادامه دستور جلسه مجمع، روزنامه جهان اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انجمن انتخاب و با آرای اعضای حاضر ارشاد طالبی با ۲۴ رای به مدت یک سال به عنوان بازرس اصلی در سمت خود ابقا و رامین قربان پور با ۱۰ رای ماخوذه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد. مهدی سیفعلی دیگر کاندیدای پست بازرسی انجمن ۳ رای کسب کرد.

سرویس خبری: صنعت غذا