1

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با حکم وزیر صنعت، معدن وتجارت به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: پسا برجام فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور است و این توافق هم در داخل کشور و هم درخارج از ایران حادثه بسیار بزرگی بود.

وزیر صنعت، معدن وتجارت موضوع اصلی بعد از برجام را مساله اقتصاد برشمرد وگفت: همه مجموعه ها باید درفضای پسا برجام به سمت ایجاد فضایی امیدبخش و نشاط آور حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید موجی ایجاد کنید تا روند اقدامات و توسعه و پیشرفت مهیا شود که دراین راه با تفکر اصولی و سیستماتیک می توانید انگیزه بیشتر ایجاد کنید.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در این زمینه برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی را برای مسئولان،‌ دست اندرکارارن و مردم مورد تاکید قرار داد وگفت: این اقدام موجب می شود از نزدیک بتوان با وظایف ؛‌کمبودها و اقدامات آشنا شد.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: باید در دوران پسا برجام موجی از امید در شهرکهای صنعتی ایجاد ومشکلاتی نظیر آب و برق وگاز و.. با همکاری مسئولان و مردم در مدت زمان کمتری حل وفصل شود.

به گزارش ایسنا، علی یزدانی به عنوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی منصوب شد. پیش از این محمد علی سید ابریشمی مدیرعامل این سازمان بود.