1

مدیرعامل شرکت بستنی ظفر: با وجود تحریم ها صادرات این شرکت به کشورهای منطقه ادامه دارد

یوسف جهانبخش در حاشیه نمایشگاه موادغذایی از کیفیت برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه ایران اگروفود با توجه شیوع کرونا تمجید کرد

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مدیرعامل شرکت بستنی ظفر گفت بیست و هفتمین نمایشگاه ایران اگروفود با توجه به شیوع کرونا بسیار خوب برگزار شد و در این نمایشگاه شاهد رعایت کامل پروتکل بهداشتی بودیم. وی ادامه داد : از نکات مثبت دیگر این نمایشگاه حضور متخصصان و بازدید تخصصی این رویداد بود که بر بار کیفی آن افزوده بود .

جهانبخش در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت شرکت بستنی ظفر با تولید انواع بستنی زمستانی و تابستانی در طعم های مختلف سعی در توسعه محصولات خود دارد و خوشبختانه محصولات این شرکت به کشورهای مختلف از جمله عراق،افغانستان،پاکستان ،آذربایجان،ارمنستان و…صادر می شود و در مذاکرات خوبی برای حضور در کشور روسیه نیز داشته ایم.

مدیرعامل شرکت بستنی ظفر افزود: این شرکت نه تنها در نمایشگاههای داخلی بلکه در نمایشگاههای خارجی نیز شرکت می کند که به اهداف صادراتی خود نزدیک شود .

از اهداف شرکت بستنی ظفر رضایمتندی مشتریان خود است ، سعی کردیم کیفیت کار را حفظ کنیم و از قبل بهتر باشیم و طعم خاص و خوب محصولاتمان را حفظ کنیم . هنگامی که مشتریان با امور مشتریان ما تماس می گیرند و از طعم و کیفیت محصولتمان ابراز رضایت می کنند انگیزه و تلاش ما را در این جهت چند برابر می کند.

جهانبخش ادامه داد : همیشه سعی در توسعه محصولاتمان داشتیم و امسال توانستیم پنج محصول با طعم های جدید در بستنی های زمستانی خودمان تولید کنیم که از استقبال خوبی برخوردار شده اند .

وی در خصوص اعمال تحریم ها در کشور گفت : تحریم ها کار را برای همه شرکتها سخت کرده و نوسانات بالای ارز تاثیر زیادی روی صنایع کشور گذاشته است ولی خوشبختانه شرکت بستنی ظفر توانسته است روند خوب خود را حفظ کند .

جهانبخش در پایان خطاب به همکاران خود در صنعت غذا ضمن خدا قوت ودستمریزاد به آنها در این شرایط سخت گفت : با توجه به گرانی مواد اولیه، به دلالان اجازه خود نمایی ندهند و سعی کنند همچون گذشته مواد اولیه خود را از منابع شناخته شده تامین کنند تا محصولات نهایی سالم و با کیفیت تحویل مردم شود.