1

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در گفتگو با اگروفودنیوز:در کارزار ناعادلانه ی تحریم، کارآفرینان در عرصه حمایت از تولید، مربی،جهت بخش و همراه و انیسی کامل بودند

مهندس عبدالله قدوسی گفت:خادمان تولید در همه زمان ها و کمبودها و تحریم های ظالمانه هم چنان پرتوان ظاهر شده اند و در حال پیمودن مسیر سختی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، مهندس عبدالله قدوسی، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در پاسخ به سوال خبرنگار اگروفودنیوز مبنی بر اینکه؛ “کارآفرینان تا چه حد در شرایط سخت تحریمی کشور توانسته‌اند به اهداف مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کمک کنند و در این زمینه ارگان های دولتی در این مسیر چه حمایتی از تولیدکنندگان داشته اند؟” گفت: جایگاه و نقش کارآفرینی در مکتب دینی و در پیشرفت ملت ها یک حوزه بسیار اثرگذار و کاربردی را در اختیار ما قرار می دهد که باید با همه ی توان در اعتلای آن کوشید.
این نقش ویژه و اثرگذار و این حضور مقتدرانه مایه ی قوام و دوام تولید و پویایی اقتصاد کشور است.این خادمان تولید در همه زمان ها و کمبودها و تحریم های ظالمانه هم چنان پرتوان ظاهر شدند و در حال پیمودن مسیر سختی هستند.
قدوسی در ادامه گفت :معماری حضور کارآفرینان در کارزار ناعادلانه ی تحریم،چند ویژگی عمده دارد:
■کارآفرینان در عرصه حمایت از تولید، مربی،جهت بخش و در یک کلام همراه و انیسی کامل بودند.
■کارآفرینان با یک استراتژی تمام عیار در همه صحنه ها به میدان، آمدند.
■توجه به نیازها و حمایت از ملت،اصلی ترین شاخصه حضور آنان در میدان است.
این ها و چندین شاخصه ی حرکتی دیگر ما را به مسیری می رساند که می توانیم به جایگاه این سربازان خط مقدم تولید بیشتر رهنمون شویم.
مدیرعامل هلدینگ پگاه افزود: در چنین شرایطی است که توجه بیشتر دستگاه ها و نهادها به تسهیل این حضور و ادامه مبارزه در میدان ظالمانه ی تحریم توسط استکبار،یک اقدام فوری و عاجل است.،اقداماتی که باید آنها را در قالب یک برنامه مدون و در حوزه های عملیاتی پیش ببریم.

قدوسی در پایان گفت :تاکنون نیز با تدبیر این شرایط تلاش شده تا ضمن حذف موانع و ترمیم مسیرهای پیش رو حضور عزتمند این بزرگوران مورد حمایت جدی قرار گیرد.
ان شاالله به برکت تلاش این عزیزان بتوانیم به میدان بزرگ خدمت و تولید، رونق و پویایی دوچندانی ببخشیم.