1

مدیرعامل صنایع غذایی موجان: محصولات شرکت موجان به زودی در بازار توزیع می شود

مهندس سروش سردشتی گفت: با تفکر مزرعه تا سفره محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار جامعه قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مهندس سروش سردشتی، مدیرعامل صنایع غذایی موجان در حاشیه نمایشگاه ایران اگروفود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هلدینگ توسعه و اقتصادی موجان با سابقه سی ساله، دو زیر مجموعه دارد. که یکی با سه سال سابقه در صنعت فعالیت دارد و دیگری با سابقه ای سی ساله در ساخت تصفیه خانه های شهری فعال است.

مدیرعامل هلدینگ موجان افزود: بزرگترین تصفیه خانه در حوزه صنعت نفت از فعالیت های این هلدینگ بوده است. حدود ۶۰ تا ۷۰ پروژه رسمی داشتیم.

این تولیدکننده کشور ادامه داد: از سه سال پیش به حوزه صنعت غذا ورود کرده ایم با سرتیتر مرغداری و بزرگترین مرغداری استان البرز را داریم و گلخانه و خوراک دام نیز  فعالیت داریم.

سردشتی ادامه داد: از یک سال و نیم پیش ساخت کارخانه محصولات فرآوری پروتئینی و قطعه بندی مرغ و گوشت را شروع کردیم واز کمتر از یک ماه آینده محصولاتمان وارد بازار خواهد شد.

این فعال صنعت غذا گفت :اسم شرکت این شرکت صنایع غذایی موجان است و اولین برندی که وارد بازار شود با برند موجان خواهد بود.

وی در خصوص مشکلات موجود در صنعت مرغ و گوشت کشور و تاثیر آن بر تولیدات شرکت موجان گفت: با سابقه مهندسی که مجموعه دارد و با شعار مزرعه تا سفره و با تفکر پروژه ای می توانیم کیفیت را افزایش دهیم. طبیعتا دلالان روی قیمت تاثیر می گذارند و نظر ما این است که سیاست های کلی دولت تاثیر کمتری در این روند دارد و بیشتر ما مردم هستیم که بی انصافی می کنیم.

تلاش داریم از مزرعه تا سفره یعنی از یک مرغداری تا وقتی محصول به دست مصرف کننده برسد خودمان این فرآیند را طی کنیم. تا بتوانیم کیفیت را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم و محصولی در شان مصرف کننده ایرانی عرضه بکنیم.

مدیرعامل صنایع غذایی موجان در خصوص عملکرد دولت در حمایت از تولید گفت:خیلی زود است برای اینکه بخواهیم نظر بدهیم ، زمان می برد تا تغییراتی اعمال شود. اما به نظرم فرآیند ها رو به رشد مثبت هستند.

سردشتی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت صادرات این شرکت گفت: در زمینه خشکبار و یک سری از مواد غذایی صادرات داریم ، بیشتر به اروپا صادرات داریم  اما تلاشمان است تا در بازارهای منطقه مثل عراق،سوریه و … هم فعالیت صادراتی داشته باشیم.

وی درخصوص دسترسی مصرف کنندگان به محصولات غذایی موجان گفت: البته از ۶ ماه آینده از هر فروشگاهی که محصولات پروتئینی و یا محصولات فرآوری شده و سوخاری را تهیه می کنید محصولات موجان هم قابل تهیه هستند. از هایپرها و فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های خود شرکت قابل تهیه هستند.

سردشتی در پایان در خصوص روز جهانی غذا و پیامی که می تواند برای این روز بدهد گفت: شعار شرکت موجان  آب سالم، غذای سالم و زندگی سالم است. نسل اول شرکت تلاش کردند آب سالم به دست مردم برسد به این معنی که در مکان هایی تصفیه خانه ساخته ایم که در آب آن فسفات بوده و با حذف آن از بیماری عقب افتادگی جلوگیری می شود.

به جز در نظر گرفتن سود مجموعه، خیر عموم هم در نظر گرفته شده است. سعی داریم غذای سالم را به دست مردم برسانیم.

سرویس خبری: صنعت غذا