1

مدیرمارکتینگ شرکت شیوا: شکلات صبحانه کرمونا وارد بازار شد

سعید یزدانی مدیر مارکتینگ شرکت شیوا در یک نشست خبری از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام شکلات صبحانه کرمونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز، وی در این خصوص اظهار داشت: شرکت شیوا در سال ۱۳۷۲ توسط خانواده عالیزاد در حوزه صنعت شیرینی و شکلات تاسیس شد ودر ۷ گروه محصولی و ۱۳۵ نوع محصول با بسته بندی مختص به خود فعالیت کرد.

یزدانی در ادامه گفت:برند شیبا توانسته است ۷۰ درصد بازار داخلی را دراختیار گرفته و به ۲۳ کشور جهان محصول صادر کند.

وی با بیان این که کیفی ترین محصول غذایی ایرانی با احیا یک برند قدیمی به بازار ایران وارد می شود تصریح کرد:این در حالی است که تولید کنندگان این محصول تلاش می کنند به رغم نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی در قیمت مواد اولیه کیفیت و قیمت آن را ثابت نگه دارند.

مدیر مارکتینک شرکت شیوا همچنین اظهار کرد: به رغم بی ثباتی قیمت مواد اولیه و هزینه های جاری بهبود مستمر کیفیت سیاست اصلی این شرکت است و قرار ما در مجموعه شیوا بر این است که محصول جدید خود یعنی شکلات صبحانه “کرمونا” را نیز با بالاترین کیفیت ممکن در بازار ایران توزیع کنیم.

یزدانی در خصوص به بازار آمدن این محصول تازه گفت: پس از آنکه واحد تحقیق و پژوهش شرکت شیوا ، یافته های خود از ذائقه هموطنان را جمع آوری کرد تلاش شد تا برندشکلات صبحانه ایرانی “کرمونا” را که در سال ۱۳۴۶ توسط مرحوم حسین عالیزاد به بازار ایران معرفی شد پس از چندین سال وقفه در تولید را مجددا احیا کند.

مدیر بازاریابی این شرکت تولیدی ادامه داد: شکلات صبحانه کرمونا نخستین کرم فندقی شکلاتی ایرانی است که به لحاظ طعم و مزه و کیفیت با نمونه های خارجی رایج در بازار،رقابت سختی را آغاز خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که این محصول تولیدی با نگاهی به ذائقه ایرانی به خط تولید رسیده است گفت: نمونه خارجی این شکلات با قیمتی بالا و به شکل قاچاق در ایران توزیع می شود و این در حالی است که کرمونا با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت در بازار ایران ظاهر شده است.

یزدانی اضافه کرد: شکلات صبحانه ای مانند نوتلا با ۱۳ درصد فندق محصول خود را به بازارهای جهانی عرضه کرده است که برای شکلات صبحانه کرمونا نیز این میزان از فندق اما از نوع درجه یک ایرانی تولید می شود در حالی که در ایران اکثر محصولات مشابه حداکثر تا ۵ درصد از پایه فندق ، تولید و به بازار عرضه شده است.

مدیر مارکتینگ شرکت شیوا همچنین تاکید کرد:شکلات صبحانه کرمونا به دلیل تحقیقات وسیعی که در حوزه تولید آن صورت گرفته است ذائقه های مشکل پسند را راضی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این شکلات صبحانه را برای افرادی تولید کرده ایم که دنبال محصولات با کیفیت هستند و بر این اساس رقابت این محصول با نمونه های مشابه بزودی آغاز خواهد شد.

یزدانی با بیان این که کرمونا اسید چرب ترانس ندارد گفت: در حال حاضر که برند نوتلا در ایران تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت پیدا کرده است ما این شکلات را به قیمت ۵۴ هزار تومان در اختیار مشتری قرار می دهیم.

سرویس خبری: صنعت غذا