1

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه)برگزار شد/ مهندس عبدالله قدوسی بعنوان مدیرعامل پگاه آغاز به کار کرد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) برگزار شد و از زحمات دکتر سید ابراهیم حسینی تقدیر شد و مهندس  عبدالله قدوسی رسما مدیرعامل شرکت پگاه شد

 

به گزارش اگروفودنیوز ، امروز دوشنبه مورخ بیست و هشتم مرداد ۹۸ و در آستانه عید بزرگ ولایت ، عید غدیر خم و با حضور سیاسی راد عضو هیئت مدیره صندوق بازنشستگی ، خمجانی مدیر کل حسابرسی و امور مجامع صندوق بازنشستگی ، مولائی مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و داروئی صندوق بازنشستگی و تعدادی از اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری صبا جهاد ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران ، مهندس عبداله قدوسی بعنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران پگاه تعیین گردید و کار خود را آغاز نمود. بنا به همین گزارش ، در ابتدا دکتر مولائی ضمن تاکید بر ضرورت التزام به تعهد اخلاقی و رعایت ضوابط و قوانین و دستور العمل ها ، از زحمات ۱۵ ماهه دکتر سید ابراهیم حسینی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مهندس قدوسی را بعنوان یک نیروی متخصص تولیدی که سالها در صنایع شیر با افتخار کار کرده بعنوان مدیر عامل معرفی و حکم انتصاب را به ایشان اهدا نمود.

سپس دکترحسینی از کلیه همکاران ، مدیران و اعضای هیئت مدیره که در این مدت با همدلی با او همکاری داشتند تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد پروژه ها و برنامه های ناتمام توسط مهندس قدوسی به سرانجام برسد.

در انتها مهندس قدوسی ضمن تقدیر و تشکر و ارج نهادن به تلاشهای مدیران عامل قبلی و سپاسگزاری از زحمات دکتر حسینی ، به توانائی های فنی ، علمی و نیروی انسانی پگاه اشاره و بر اصلاح روشها و توجه به افزایش فروش و کسب سود مناسب تاکید نمود.

 

 

 

 

سرویس خبری : صنعت غذا