1

مقام شرکت چینی: باید کیفیت محصولات خود در بازار ایران را بالا ببریم

هفته گذشته بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران با حضور ۷۴۶ شرکت خارجی در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
«سوفی ال.وی»** که در این نمایشگاه شرکت کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: بخوبی روشن است که از این پس تنوع محصول در بازار ایران بیشتر و عرصه رقابت ها شدیدتر می شود، بنابراین تولیدکنندگان چینی باید روی کیفیت محصول متمرکز شوند تا بتوانند با برندهای صاحب نام رقابت کنند.
مدیر فروش شرکت دافنگ فود ادامه داد: مهمترین مشکلی که شرکت های چینی از آن رنج می برند، ارتباط با مشتری است. بسیاری از مشتریان فقط به زبان فارسی صحبت می کنند و برقراری ارتباط مستقیم با مردم که در بازاریابی و فروش اهمیت دارد، تقریبا غیرممکن است. از این رو، در تلاشیم زبان فارسی را بیاموزیم.
«ال.وی» کیفیت تخمه آفتابگردان ایرانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با وجود کیفیت خوب محصول تازه، متاسفانه گاه بسته بندی نامناسب، عرضه فله و نگهداری غیراستاندارد به سرعت سبب افت کیفیت می شود.
مدیر فروش شرکت دافنگ فود افزود: سه سال است این شرکت محصول خود را به بازار ایران عرضه می کند.
ال.وی اضافه کرد: شرکت دافنگ فود انواع تخمه آفتابگردان تولید می کند و تاکنون با ایران در مسائل بانکی، حمل و نقل کالا و بیمه تجارت هیچ مشکلی نداشته است، زیرا پکن از مهمترین شرکای تجاری ایران است و دو کشور در دوره ای که ایران زیر فشار تحریم های بین المللی قرار داشت بسیار به هم نزدیک شده اند.
به گزارش ایرنا، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام «ایران آگروفود ۲۰۱۶» دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه ۷۱۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۷۴۶ شرکت خارجی از ۴۶ کشور حضور داشتند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارایه کردند و در معرض دید علاقه مندان قرار دادند. شمار شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه نسبت به پارسال، به ترتیب ۳۶ و ۹ درصد افزایش یافت.