1

همایش بزرگ ۲۰۲ برگزار شد

پاک تلیسه (صنایع غذایی 202)

تولید محصولات متنوع و با کیفیت ۲۰۲ سبب شده تا میزان فروش نمایندگان این مجموعه در دو سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، مهندس مهدی علیمردانی، مدیرعامل شرکت پاک تلیسه (صنایع غذایی ۲۰۲) در مراسم تجلیل از نمایندگی‌های فروش مجموعه ضمن بیان این مطلب گفت: امروز خوشبختانه شرکت صنایع غذایی ۲۰۲ در اکثر استان‌ها دارای نمایندگی‌های فعال بوده، حتی در برخی استان‌ها به‌واسطه محبوبت دارای چند نمایندگی فعال است.

وی احداث یک کارخانه تولید لبنیات در مساحتی بالغ بر ۸ هزار مترمربع را از برنامه‌های آتی گروه صنایع غذایی ۲۰۲  برشمرد و خاطرنشان ساخت: پس از موفقیت در فروش ساندویچ‌های آماده به‌زودی دونر کباب‌های ۲۰۲ هم به بازار خواهد آمد.

مهندس مهدی علیمردانی، مدیرعامل شرکت پاک تلیسه (صنایع غذایی ۲۰۲)

به گفته وی یکی از فعالیت‌های این مجموعه در سال ۱۴۰۱ مبحث مسئولیت اجتماعی (CSR) بوده است که با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومانی در این بخش سعی در انجام کارهای انسان‌دوستانه و بشردوستانه با ایجادکارآفرینی شده است که این امر می‌تواند در بلندمدت و با همکاری سایر بخش‌ها به یک چرخه انسان‌دوستانه در قالب یک زنجیره ایجاد شغل تبدیل شود.

وی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مجموعه ۲۰۲  در امور انسان‌دوستانه تولید محصولاتی مختص بیماران پی‌کی یو (PQU) است که به‌زودی تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

علیمردانی افزود: در سال گذشته با ایجاد طرح انگیزشی مضاعف جهت خرید سبدی محصولات در پرداخت تخفیفات مازاد به نمایندگی‌ها فعال بودیم که این طرح  در سال‌جاری نیز قابل اجرا است و توقع داریم تا نمایندگان ما خرید محصولات را به‌صورت سبد کامل انجام دهند.

بر پایه این گزارش پس از صحبت‌های مهندس مهدی علیمردانی به پاس تقدیر و تجلیل از نمایندگان فروش این مجموعه در استان‌های کشور در آئینی به‌یادماندنی مراسم قرعه‌کشی صورت گرفت و به قید قرعه به نمایندگان این مجموعه جوایز نفیسی از قبیل اسپیکر، آیپد، سفر به ترکیه، سفر به جام جهانی قطر، یک دستگاه موتور وسپا و یک دستگاه پژو ۲۰۷ اهدا شد.