1

وبینار آموزشی تضمین کیفیت کاربردی در صنعت شیر برگزار می‌شود

وبینار آموزشی تضمین کیفیت کاربردی در صنعت شیر توسط دکتر شهریار دبیریان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر شهریار دبیریان، مدرس این دوره می باشد. وی دامپزشک و مدرس دانشگاه، عضو کمیته دائمی بهداشت میکروبیولوژی شیر و فرآورده ها فدراسیون بین المللی شیر، رئیس کمیته فنی ISIRI/TC34/SC5 MILK&MILK PRODUCTS سازمان ملی استاندارد، کارشناس استاندارد و مشارکت در تدوین۱۰۰ استاندارد ملی و ۱۴ استاندارد بین المللی و عضو کمیته تخصصی بهداشت مواد غذایی سازمان نظام دامپزشکی می باشد.

محتوای دوره این وبینار، تعاریف استاندارد و کیفیت و تفاوت های آنها، تمهیدات لازم برای کاهش مخاطرات در کارخانه های لبنی، آشنایی با اهرم های ایمنی در صنعت شیر و مروری بر استانداردهای لبنی است.

به گزارش اگروفودنیوز، مسئولین فنی بهداشتی شرکت ها و تمامی علاقمندان به کسب اطلاعات در حوزه لبنیات می توانند در این وبینار شرکت کنند.

زمان برگزاری این وبینار چهارشنبه و پنج شنبه، ۳۱شهریور و ۱مهر ماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و دارای ۷ امتیاز بازآموزی می باشد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۰۴۴۱۹۴۹۱۹ در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید. همچنین آدرس صفحه اینستاگرام این وبینار livsa_advisors_group می باشد. همچنین مبلغ ثبت نام در این وبینار آموزشی ۲۰۰هزار تومان است.

سرویس خبری: صنعت غذا