1

وزارت جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد

در حالی که رئیس اتحادیه مرغداران از اصلاح قیمت‌ تخم مرغ خبر داد، مدیرکل دفتربازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اصلاح قیمت‌ را به طور کل تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا، حمید کاشانی از توافق اتحادیه مرغداران با وزرات جهادکشاورزی بر سر قیمت جدید تخم مرغ خبر داد و اعلام کرد که قیمت  هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۷هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نیز ۵۶ هزار تومان تعیین شده است.

این اتحادیه همچنین در نامه‌ای به تشکل‌های استانی خود اعلام کرده است که با در نظر گرفتن سود منطقی برای تولیدکنندگان و نظر به اجماع در قیمت تمام شده در جلسه مشترک دفتر بازرگانی داخلی معاونت توسعه بازرگانی، دفتر امور طیور تولیدات دامی و اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار، قیمت تخم مرغ خوراکی درب مرغداری ۴۷هزار و۳۰۰تومان و برای مصرف کننده ۵۶ هزار تومان اعلام می شود.

این اظهارات در حالیست که مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزرات جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد.

مسعود امراللهی اعلام کرد: قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری همچنان همان ۳۹هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نیز ۴۷ هزار و ۲۰۰تومان است و با فروش تخم مرغ بالاتر از قیمت‌های مذکور برخورد خواهد شد.

وی افزود:قیمت تخم مرغ باید در ستاد تنظیم بازار مصوب شود و این اصلاح قیمت هیچ مصوبه ای از ستاد ندارد.


خبر مرتبط: قیمت تخم مرغ اصلاح شد/ قیمت هر کیلو برای مصرف کننده؛ ۵۶ هزار تومان


سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا