1

پاستیل شیبا-سن‌ایچ محصول برندینگ مشترک شیبا و سن‌ایچ

اکنون برای اولین‌بار در ایران شاهد یک برندینگ مشترک در صنعت خوراکی هستیم؛ همکاری دو نشان معتبر، خوش‌نام و مورد اعتماد مصرف‌کنندگان. پاستیل شیبا-سن‌ایچ وقتی نام دو برندِ باکیفیت در محصولی تازه و متفاوت به‌هم گره می‌خورد!

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، پاستیل شیبا-سن‌ایچ محصول مشترک دو شرکت بزرگ “شیوا” و “عالیفرد”، یک پاستیل آبمیوه‌ای خوشمزه و سالم تولیدشده از کنستانتره معادل ۴۰% آبمیوه، با پیشرفته‌ترین فناوری روز است.

استفاده از آبمیوه‌های سن‌ایچ در تولید این محصول جدید شیبا، از یک‌ طرف باعث تقویت طعم میوه‌ای محصول شده و از طرف دیگر، تأمین بخشی از شیرینی محصول با قند طبیعی موجود در کنستانترۀ میوه، باعث استفاده‌ی کمتر شکر در تولید محصول شده است.
 
شرکت “شیوا” در سال ۱۳۷۱، با تولید طیف وسیعی از تنقلات کودکان و بزرگسالان و دسرها، با برندهای شیبا، شیبابا و بابل‌ترابل فعالیتش را آغاز کرد. برند شیبا با تولید تنقلات سالم بر پایه ژلاتین پا به عرصه تولید تنقلات پرطرفدار گذاشت و در ادامه محصولاتی از قبیل لیکوریتز، بستنی زمستونی و مارشمالو را نیز به سبد خود اضافه نمود.

شرکت “عالیفرد” نیز که با نشان تجاری سن‌ایچ، به‌عنوان یک برند پیش‌رو در تولید آبمیوه باکیفیت از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را آغاز کرده، تا امروز توانسته در تولید انواع آبمیوه، نکتار، نوشیدنی و شربت در بسته‌بندی‌های متنوع، بالاترین میزان رضایت‌مندی را از مشتریان خود کسب نموده و بیش‌ترین سهم بازار را ازآن خود کند.

اکنون برندهای شیبا و سن‌ایچ به‌ اتفاق هم محصولی باکیفیت و سالم را معرفی و عرضه کرده‌اند. پاستیل شیبا-سن‌ایچ قدمی‌ست در راستای نوآوری و جلب رضایت که از ابتدا جزو اهداف همیشگی هر دو برند یعنی تولید محصولات متنوع، باکیفیت و منطبق با سلیقه و ذائقه مشتری بوده است.

هدف گروه “شیوا” و شرکت “عالیفرد” این است که با پای‌بندی به ارزش‌های خود و هم‌چنین تلاش روزافزون بتوانند همواره تأثیر بیش‌تری بر صنایع تولیدات خوراکی داشته و مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارند.

سرویس خبری: صنعت غذا