اهم اخبار

حسن گرجی” مدیرعامل گروه شهدین گام” در گفتگو با اگروفودنیوز: تولید و معرفی یک محصول جدید توسط این گروه هر شش ماه +ویدئو

بدون دیدگاه

مهندس گرجی می گوید: قوانین خلق الساعه،درسازمان تامین اجتماعی، مالیات و قانون جدید چک از چالش های صنعتگران است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،مهندس حسن گرجی “مدیرعامل هلدینگ شهدین گام” در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نمایشگاه ایران اگروفود ۱۴۰۳ برخلاف سال های گذشته جنبه تخصصی تر به خودش گرفت و اینکه این نمایشگاه در روزهای کاری و از روز شنبه تا سه شنبه برگزار شد بیشتر شاهد حضور افراد متخصص برای بازدید از نمایشگاه بودیم و این حرکت خوبی بود و امیدواریم در سال های آتی هم به همین روال نمایشگاه برگزار شود که بتوان بیشتر با افراد متخصص و مرتبط با موضوع صنعت دیدارهای رو در رو داشته باشیم.

گرجی با بیان اینکه شهدین گام از شرکت های زیر گروه شرکت ویتانا است افزود: برند هفتاد ساله بیسکوئیت مادر از قدیمی ترین برندهای داخل کشور است، مجموعه دوم شرکت افق گلستان است که تولید کننده لوازم صوتی تصویری یا لوازم خانگی می باشد و مجموعه سوم شرکت غنچه پرور تولید کننده انواع غذای کودک، پودر ها و… است. مجموعه دیگر شرکت روغن است که ما سی درصد از سهام روغن گلناز را دراختیار داریم و مجموعه شرکت پخش ویتانا نیز که تحت عنوان پخش و توزیع ویتانا و در نهایت هم یک مجموعه پخش راه اندازی کردیم به نام پخش دانای نفیس که این شرکت هم در حال توزیع محصولاتمان است.

مدیرعامل گروه شهدین گام بیان کرد: در زمینه انواع تولید بیسکویت، ویفر، محصولات شکری، آدامس و کیک و… فعالیت داریم .

عضو هیئت مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشور در خصوص انتظار فعالان اقتصادی از ریاست جمهور چهاردهم گفت: در ابتدا لازم است از رئیس جمهور شهیدمان، جناب رئیس جمهور آقای رئیسی یاد کرد که در مدت تصدی آرام آرام داشتند برای صنعت گام های اساسی را برمیداشتند. با توجه به مشکلاتی که پیش و روی صنعت است، امروز صنعتگران و تولید کنندگان کارآفرینان در خصوص قوانینی که وضع شده مشکلات اساسی دارند و این قوانین به دلخواه توسط مجموعه های نظارتی همواره دست خوش تغییرات می شود به ویژه قانون چک که لطمه اساسی به صنعت می زند و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی می شود در سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی قوانین دست و پاگیر زیاد داریم و بخشنامه هایی که بلای جان تولید شده است. من از رئیس جمهور آینده می خواهم که به محض استقرار بر این مسند، کابینه خود را معرفی کند، موضوعات و مسائلی که پیش روی صنعت است را رفع کند، چون صنعت غذا و کشاورزی یکی از بزرگترین صنایع اشتغال زای کشوراست، که رتبه یک کشور در این زمینه محسوب می شود ولی کمترین حمایت مجموعه های دولتی از این صنایع صورت می پذیرد.

گرجی برگزاری همایش های جانبی در کنار نمایشگاه ایران اگروفود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این نوع همایش ها یا این نوع دیدارها که موضوع به صورت بی تو بی است و با طرف های تجاری رو در رو مذاکره می کنیم می تواند پتانسیل ظرفیت صادراتی کشور را به مجموعه های بازارهای جهانی معرفی کنیم.

مدیرعامل گروه شهدین گام افزود: خوشبختانه کشور به سمت و سویی حرکت می کند که بیشترین حجم از محصولات تولیدی روانه بازارهای صادراتی می شود و امیدوارم که بتوانیم این خلا بازارهای صادراتی که در چندین سال گذشته داشتیم را به سرعت جبران و شاهد توسعه صادرات باشیم.

گرجی در پایان خطاب به مشتریان و مصرف کننده های محصولات این شرکت گفت: مصرف کننده های عزیز همواره وفاداری خود را در این هفتاد سال به برند ما و نه تنها نه برند ویتانا بلکه به همه برندهای تولیدکنندگان داخلی ثابت کرده اند و امیدوارم که با همین قدرت و شدت اعتماد مصرف کنندگان را داشته باشیم و به آنها امید می دهیم که تقریبا هر شش ماه یک محصول جدید به بازار روانه کنیم چون خطوط جدید خریداری کردیم و تیراژ و قدرت تولیدمان به شدت افزایش پیدا کرده است .امیدوارم که هر شش ماه یک نوید از محصول جدید به روز دنیا رو در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهیم .

جهت مشاهده ویدئو، فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *