اهم اخبار

در گفتگوی مدیر روابط عمومی هلدینگ پگاه با اگروفودنیوز مطرح شد؛ هفتاد سال خدمت صادقانه صنایع شیر ایران به جامعه +ویدئو

بدون دیدگاه

سیدمحمدرضا نوربخش می‌گوید: روابط عمومی هر شرکتی وظیفه دارد سلامتی، کیفیت و قیمت محصولات تولیدی را به سمع و نظر مصرف‌کنندگان برساند تا مردم انتخابی آگاهانه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، سیدمحمدرضا نوربخش مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه) به خبرنگار ما گفت: این شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها، قهوه و چای و همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس شرکت صنایع شیر ایران، با بیش از صد محصول نوشیدنی لبنی و غیر لبنی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

نوربخش نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته شرکت پگاه با حدود ۲۰ محصول در نمایشگاه حضور داشت ولی امسال محصولات بیشتری اعم از نوشیدنی‌های لبنی و غیرلبنی را ارائه داده و با قدرت بیشتری شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در کشور ایران سرانه مصرف شیر و لبنیات بسیار پایین است، گفت: شرکت صنایع شیر ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات سلامت محور لبنی در کشور از مردم عزیز تقاضا دارد با مصرف شیر از هر برندی که تمایل دارند سرانه مصرف لبنیات را به منظور سلامتی خود و فرزندانشان افزایش دهند.

مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران بیماری پوکی استخوان در سنین بالا را یکی از عوارض عدم مصرف لبنیات نام برد و عنوان کرد: شرکت پگاه با عرضه بیش از نهصد محصول، تمام ذائقه‌ها و سلیقه‌ها و همچنین افرادی که مجاز به مصرف لبنیات پرچرب نیستند و یا از بیماری دیابت رنج می‌برند را در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: دانستن حق مردم است و روابط عمومی هر شرکتی وظیفه دارد سلامتی، کیفیت و قیمت محصولات تولیدی را به سمع و نظر مصرف‌کنندگان برساند تا مردم انتخابی آگاهانه داشته باشند.

محمدرضا نوربخش در پایان گفت: شرکت صنایع شیر ایران با برند پگاه از سال ۱۳۳۳ با بطری شیر نوستالژی وارد خانه‌های مردم شد و اکنون با ۲۸ شرکت پگاه در چهارده استان و با حدود دوازده هزار نفر کارمند و تولید بیش از نهصد محصول سالم، با شعار پگاه طعم خوش سلامتی هفتاد سال خدمت صادقانه دارد.

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *