1

سروقامتان هراز، سفیران سلامت در لیگ برتر والیبال ایران

تیم والیبال لبنیات هراز آمل، با ترکیب از جوانان مستعد و ملی پوشان باتجربه، توانسته در لیگ برتر والیبال ایران خوش بدرخشد و رقیبی قابل باور، برای مدعیان قهرمانی شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، مهندس بزرگمهر دادگر با «لبنیات هراز آمل» در کنار حمایت از ورزش کشتی، این بار پرچم والیبال استان مازندران را با تیم لبنیات هراز برافراشته است.

گفتنی است تیم والیبال لبنیات هراز آمل، با هدایت بهروز عطایی و مهران زارع و احمد فتاح با تجربه به عنوان کمک مربی، آنالیزوری حسین خوریانی (آنالیزور تیم‌ملی والیبال ایران) و به سرپرستی محمد شعبانپور پنجه طلایی والیبال شهر آمل، توانست عملکرد قابل قبولی از زمان شروع لیگ برتر داشته باشد.

همچنین نباید از نقش مهم بازیکنان با تجربه تیم لبنیات هراز در این عملکرد قابل قبول گذشت. بازیکنانی همچون عادل‌ غلامی، حمزه زرینی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده و شهروز همایونفر که توانسته‌اند با روحیه و عملکرد بالای خود، جوانان مستعد تیم را تشویق به انجام هرچه بهتر تمرینات تحت هدایت کادر فنی کرده و کیفیت تیم والیبال لبنیات هراز را روز به روز افزایش دهند.

بدون شک جوانانی همچون علی رمضانی، امین علوی، افشین فتاح، رافع طبری، مرصاد آقاجانی، محمد کاظم غفاری، عرفان جلالی نژاد و مبین مظلوم آینده سازان والیبال شهر آمل و همچنین تیم والیبال لبنیات هراز خواهند بود.

امیدواریم لبنیات هراز آمل به عنوان تنها نماینده صنایع غذایی کشور و سفیر سلامتی در لیگ برتر والیبال ایران، با حمایت دوستداران سلامتی و ورزش عملکرد موفقی را در سال اول حضور برجای گذارد.

سرویس خبری: صنعت غذا