اهم اخبار

فساد ۳۰ساله در صادرات دام زنده جمع شد

بدون دیدگاه

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام ارزشمند در اصلاح شیوه‌نامه صادرات دام زنده گفت: کپی چک‌های مرتبط با فساد صادرات دام زنده را به وزیر قبلی نشان دادم اما توجهی نشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از تسنیم، عبدالرضا مصری نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در اولین اجلاس سراسری الگوی کشت محصولات کشاورزی، رونمایی و ابلاغ سند کشت محصولات استان‌ها در سال زراعی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ اظهار داشت: الگوی کشت کشاورزی که قرار است امسال برای اولین بار در کشور اجرا شود کار بزرگی است که تا امروز با وجود صحبت بسیار درباره آن اجرا نشده است و امسال در دولت سیزدهم اجرایی می‌شود که جای قدردانی دارد‌.

نایب‌رئیس مجلس ادامه داد: الگوی کشت می‌تواند تولید محصولات کشاورزی را نظم و نظام دهد و از تولید بیش از اندازه یا کمبود یک محصول جلوگیری کند که وزارت جهاد کشاورزی با ارائه مشوق‌هایی به‌دنبال ترغیب آنها برای رعایت الگوی کشت است.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم با فساد موجود در صادرات دام زنده که دارای رانت ۳۰ساله بود برخورد کرد.

مصری اضافه کرد: بر این اساس شیوه‌نامه صادرات دام زنده اصلاح و فساد موجود در این بخش حذف شد؛ حتی به وزیر جهاد کشاورزی قبلی کپی چک‌هایی را که درباره این فساد وجود داشت نشان دادیم اما توجهی نشد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: تسنیم

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *