اهم اخبار

مدیرعامل شرکت پاکروپارت: شرکت‌های ایرانی قابلیت صادرات به تمام نقاط دنیا را دارند+ویدئو

بدون دیدگاه

مهندس حسین ساداتیان معتقد است با تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد تجار و تولیدکنندگان ایرانی به خوبی فعالیت می‌کنند و اگر شرایط برای صادرات محصولات ایرانی فراهم گردد شاید رقابت با ایرانی‌ها کار دشواری باشد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، حسین ساداتیان مدیرعامل شرکت پاکروپارت در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: شرکت پاکروپارت تولیدکننده محصولات شوینده و ضدعفونی کننده تخصصی صنایع لبنی، صنایع غذایی و حوزه دام و طیور است و محصولات این شرکت ثبت اختراع شده و تولیدات بخش تحقیق و توسعه شرکت پاکروپارت است.

ساداتیان بیان کرد: در حال مذاکره هستیم و به زودی محصولات این شرکت در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

این فعال صنعت غذای کشور بیشترین چالش موجود را نوسانات نرخ ارز دانست و گفت: نوسانات نرخ ارز در تهیه مواد اولیه و همچنین در صادرات محصولات مشکلاتی ایجاد می‌کند و ثبات در حوزه اقتصاد به فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی می‌انجامد.

وی عنوان کرد: شرکت پاکروپارت به عنوان یک شرکت دانش محور، تلاش بر تولید بیشتر و با کیفیت تر دارد و از مسئولین انتطار می‌رود در اعطای مجوزها، مشوق‌های صادراتی و مسائل مربوط به گمرک به شرکت‌ها کمک کند تا شرکت‌ها به راحتی تولید و صادرات انجام دهند.

ساداتیان بیان کرد: مسئولین از کارخانه ما بازدید می‌کنند و سعی بر حمایت دارند ولی هرچقدر تعاملات بین صنعت و دولت بیشتر باشد اتفاقات بهتر پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت پاکروپارت چشم انداز ۵ سال آینده این شرکت را اینگونه ترسیم کرد: برای ۵ سال آینده این شرکت صادرات را در برنامه خود داریم. شرکت‌های ایرانی قابلیت و توانمندی صادرات به تمام نقاط دنیا را دارند حتی ایرانی‌های مقیم خارج می‌توانند در این امر به صنعت کشور کمک کنند.

وی در ادامه افزود: با تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد تجار و تولیدکنندگان ایرانی به خوبی فعالیت می‌کنند و اگر شرایط برای صادرات محصولات ایرانی فراهم گردد شاید رقابت با ایرانی‌ها کار دشواری باشد.

حسین ساداتیان در پایان گفت: امیدوارم صنعت در کشور ما روز به روز پیشرفت کند زیرا مسائلی مانند جذب نیرو، اشتغال زایی و کارآفرینی با صنعت به جامعه کمک می‌کند.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *