اهم اخبار

مدیرعامل کشت و صنعت آقای طبیعی در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: غذای سالم به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت، باید در سبدکالایی خانواده‌ها قرار بگیرد+ویدئو

بدون دیدگاه

برای مشاهده با کیفیت ویدئوها روی دکمه مربع سمت راست هر ویدئو بزنید تا صفحه کامل باز شود

مصطفی فروغی معتقد است با تبلیغات می‌توان مردم را به مصرف غذای سالم به عنوان راهی برای پیشگیری از بیماری‌ها ترغیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مصطفی فروغی مدیرعامل کشت و صنعت آقای طبیعی در حا‌شه دومین نمایشگاه غذای سالم در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: کشت و صنعت آقای طبیعی حدود ۶ سال است که در حوزه تولید محصولات لبنی و غذای سالم فعالیت می‌کند. کار ما با حذف سموم و کودهای شیمیایی، علف کشها و قارچ کشها در مزرعه شروع می‌شود تا خوراک دام سالم برای دام‌های مجموعه در واحد تولید شیر تامین شود.

فروغی بیان کرد: در واحد تولید شیر نیز محصولی با کیفیت و استاندارد بالا و بار میکروبی پایین تولید و این محصول در کارخانه و واحد فراوری تبدیل به محصولات لبنی می‌شود که عرضه آن در کل فروشگاه‌های ارگانیک ایران صورت می‌گیرد.

وی در خصوص چالش‌های موجود در این صنعت گفت: در ایران تمام تولیدکنندگان در صنایع مختلف با چالش‌هایی مواجه هستند، ولی به حوزه غذای سالم در جامعه‌ ایران اهمیتی داده نمی‌شود. در تبلیغات نیز برای مردم آگاهی‌بخشی صورت نمی‌گیرد تا آنها غذا سالم را به عنوان پیش زمینه ای برای سلامت در سبد غذایی خود اضافه کنند که این یکی از بزرگترین چالش‌های این صنعت است.

مدیرعامل کشت و صنعت آقای طبیعی در ادامه افزود: اولویت ساختارهای دولتی کشور نیز مبنی بر درمان است و مسائل پیشگیری در اولویت قرار ندارد و غذای سالم یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که می‌شود امر پیشگیری را در آن پیگیری کرد تا جامعه سالمی داشته باشیم و در آینده نیز توسعه در حوزه انسانی و اجتماعی صورت پذیرد.

فروغی در خصوص چالش های صادرات گفت: محصولات ارگانیک به دلیل نداشتن نگه دارنده‌ها تاریخ مصرف کوتاهی دارند ولی در برنامه آتی شرکت با تولید محصولات با دوام در حوزه صادرات نیز فعالیت خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: کشت و صنعت آقای طبیعی اولین تولید‌کننده محصولات لبنی ارگانیک ایران است و امید داریم سبد محصولات را گسترده‌تر کرده و محصولات را هر‌چی بیشتر به جامعه‌ هدف معرفی کنیم.

مصطفی فروغی در پایان گفت: غذای سالم به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت، باید در سبدکالایی خانواده‌ها قرار بگیرد. امیدواریم مصرف‌کنندگان نیز با اعتماد به تولیدکنندگان این حوزه، انگیزه تولید با انرژی تر و بیشتر را به آنها بدهند.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *