اهم اخبار

مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: دومین نمایشگاه زندگی سالم با محوریت محصولات غذایی ارگانیک، وگان و رژیمی برگزار شد+ویدئو

بدون دیدگاه

برای مشاهده با کیفیت ویدئوها روی دکمه مربع سمت راست هر ویدئو بزنید تا صفحه کامل باز شود

میلاد بهادری از برگزاری دومین رویداد زندگی سالم با محوریت محصولات غذایی ارگانیک، وگان و رژیمی در برج میلاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، میلاد بهادری مدیر اجرایی نمایشگاه زندگی سالم و مدیرعامل گروه رسانه‌ای آتا در حاشیه دومین نمایشگاه زندگی سالم در خصوص برگزاری این نمایشگاه و تفاوت آن با نمایشگاه سال گذشته به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه زندگی سالم دومین دوره خودش را تجربه می‌کند. اولین دوره بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در برج میلاد برگزار شد که میزبان پنجاه شرکت تولیدکننده در حوزه محصولات غذایی سلامت‌ محور، محصولات وگان و محصولات رژیمی بودیم.

بهادری بیان کرد: امسال دومین دوره این برنامه با حضور هشتاد شرکت برگزار شده است و سطح کیفی برندهای حاضر بسیار رشد قابل‌توجهی داشته است. در این نمایشگاه میزبان برندهای سرشناس صنعت غذا بودیم و شرکت‌هایی که گواهی ارگانیک از انجمن ارگانیک دارند نیز امسال جدی‌تر و پررنگ تر حضور داشتند.

وی عنوان کرد: سال گذشته حدود بیست و هشت هزار نفر بازدیدکننده تخصصی و عمومی از نمایشگاه بازدید کردند و امسال این رقم به حدود چهل هزار نفر در طول سه روز رسید.

بهادری در خصوص دیگر فعالیت‌های گروه رسانه ای آتا در حوزه صنعت غذا گفت: آبان سال گذشته با همکاری کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران اجلاس تجارت کشاورزی و غذا برگزار گردید که درباره تجارت در صنعت غذا و میزبان حدود هشتصد نفر متخصص در این حوزه بود و در نظر داریم اواخر آبان و یا اوایل آذر امسال نیز با همکاری اتاق بازرگانی دومین دوره اجلاس برگزار شود.

مدیراجرایی نمایشگاه زندگی سالم در خصوص چالش‌های برگزاری نمایشگاه گفت: چالش‌های برگزاری نمایشگاه بسیار زیاد است البته گروه رسانه ای آتا مجموعه‌ای جوان است ولی شرکت‌هایی بزرگی که سالیان طولانی در این حوزه فعال بوده اند نیز دچار این چالش‌ها هستند.

وی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی شرکت‌ها بر حضور آنها در نمایشگاه‌ها تاثیر می گذارد و سعی می‌کنند در سال تعداد رویدادهای کمتری را حضور داشته باشند و یا بودجه‌ کمتری برای آن اختصاص می‌دهند. حمایتی نیز از سمت بخش‌های دولتی دیده نمی شود و در سالهای اخیر نیز کار را برای تولیدکنندگان سخت تر کرده اند.

مدیر گروه رسانه ای آتا افزود: صنایع غذایی ایران ظرفیت و پتانسیل برای کارهای بزرگ‌تر و بیشتر را دارد و شاهد فعالیت شرکت‌های بسیاری در حوزه سلامت غذا هستیم که به نظرم این فعالیت ها ظرفیت برگزاری و تکرار رویداد در سال را دارد و با استقبال مخاطبین نیز مواجه خواهد شد.

بهادری در بخش‌های دیگر صحبت خود گفت: در برنامه ریزی امسال این نمایشگاه در نظر داشتیم اتاق های مشترک بازرگانی نیز حضور داشته باشند ولی به دلیل شکل نگرفتن ساختار اتاق بازرگانی و کمیسیون‌های تخصصی در آن زمان این اتفاق رخ نداد ولی برای سال آینده فضایی برای اتاق‌های مشترک حتی به‌صورت رایگان در نظر خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از شرکت‌های تولید‌کننده حاضر در نمایشگاه، ظرفیت‌های صادراتی فوق‌العاده‌ای‌ دارند که حضور تجار خارجی مخصوصا تجار کشورهای حاشیه خلیج‌فارس در نمایشگاه مثبت خواهد بود و امیدواریم از طریق سفارتخانه‌ها و اتاق‌های مشترک برای دوره بعدی نمایشگاه این کار انجام شود.

میلاد بهادری در پایان گفت: امیدواریم با همکاری تولیدکنندگان صنعت غذا رویدادهای جذابی در این حوزه برگزار کنیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *