اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی‌نو در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: عدم ثبات اقتصادی چالش اصلی تولیدکنندگان است + ویدئو

بدون دیدگاه

امیررضا ثابت پی می‌گوید: مسئولین دولتی با ایجاد ثبات اقتصادی، شرایط رشد تولید را برای تولیدکنندگان مهیا سازند.

جهت مشاهده ویدئو، فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، امیررضا ثابت‌پی مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی‌نو گفت: سالیانه ده‌ها محصول جدید راهی بازار و چندین محصول که فروش مناسبی نداشتند از چرخه تولید خارج می‌شوند.

ثابت‌پی بیان کرد: در تولید غذای آماده، فرآورده‌های گوشتی و انواع سس اقدامات ویژه‌ای انجام شده و به زودی محصول قهوه نیز به سبد کالایی این مجموعه اضافه خواهد شد.

رئیس فدراسیون تشکل‌های بخش صنایع غذایی و کشاورزی کشور نمایشگاه مثبت ارزیابی کرد و با انتقاد از حضور همزمان صنعت ماشین آلات و کشاورزی در این نمایشگاه گفت: مخاطبین صنعت ماشین آلات و افزودنی‌ها، تولیدکنندگان مواد غذایی هستند ولی زمان مناسب برای بازدید از این غرف برای آنها مهیا نمی‌شود.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی‌نو عنوان کرد: برگزارکنندگان در ازای اسپانسری شرکت‌ها، فضا در اختیار آنها قرار می‌دهد ولی با جداسازی نمایشگاه ماشین آلات از مواد غذایی هم فضای بیشتر به شرکت‌های صنایع غذایی اختصاص داده می‌شود که مسیله اسپانسری به خودی خود برطرف خواهد شد و هم نمایشگاه تخصصی‌‌تر می‌شود.

ثابت‌پی گفت: تولیدکنندگان به وظایف خود آگاهی دارند و فقط ثبات اقتصادی و نرخ ارز، ارتباط موثر با کشورها، سهولت در جابجایی ارز و ایجاد شرایط مناسب برای واردات ماشین آلات صنایع غذایی خواسته تولیدکنندگان از دولت است.

وی افزود: بخش خصوصی در تمام این سال‌ها با کسب تجربه، هزینه‌های خود را کنترل کرده و با استراتژی مناسب پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نیز داشته است.

امیررضا ثابت‌پی در پایان خطاب به مصرف‌کنندگان محصولات نامی‌نو گفت: شرافت من درگیر تولید است و حاضر نیستم با کم فروشی، گرانفروشی و افزودن نگهدارنده به محصولات تولیدی برای سود بیشتر به شرافتم لطمه‌ای وارد کنم.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *