1

نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی فرانسه (سفیا)

[heading]نمایشگاه بین المللی سفیا سال هاست در کشور دیدنی فرانسه ، میزبان فعالان صنف بزرگ صنایع غذایی در دنیاست . بازدیدکنندگان سراسر دنیا با شرکت در این نمایشگاه با یک تیر در دست دو نشان زده و علاوه بر کشف فرصت های تازه کاری و ارتقای کیفیت محصولات خود ، از جذاب ترین کشور توریستی جهان نیز بازدید کرده و ماجراجوییِ کاریِ هیجان انگیزی را برای خود رقم میزنند.[/heading]

به گزارش اگروفودنیوز ، نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی فرانسه (سفیا) یکی ازبزرگترین و مهمترین نمایشگاه های صنایع غذایی در جهان است و بیست سال است که تمام تازه ها و نوآوری های داغ دنیای صنایع غذایی ،هرسال در این نقطه گرد هم می آیند .پس اگر به دنبال یافتن تکنولوژی یا ایده ای جدید برای بهبود کار و کنار زدن رقبای خود هستید و زمانی ندارید تا همه کشور ها را تک به تک برای یافتن تازه های این صنعت زیرو رو کنید ؛فرصت را از دست ندهید؛ همین حالا چمدان خود را ببندید و با یک تیر صد نشان بزنید.

از آنجایی که تولید کنندگان بخش صنایع غذایی بیست سال است که برای دیدار تمامی فعالان این صنعت و همه حوزه های مربوط به آن به سفیا ملحق می شوند، تمامی افرادی که به نحوی با این صنعت در ارتباط اند و به دنبال راهی برای ارتقای شغل و تجارت خود هستند اعم از سرکارگران،تکنسین ها،تولیدکنندگان دستگاه ها،مدیران تولید،مدیران اجرایی،فروشندگان حرفه ای،بازاریابان و…. همگی از مخاطبان اصلی سفیا هستند.   

بر اساس برنامه ریزی تیم مدیریت سفیا ، تمامی ۱۴۵۰ غرفه این نمایشگاه به سه گروه بزرگ ؛ ۱-مواد اولیه ۲ – مواد غذایی فراوری شده ،تجهیزات ، فرایند و در آخر ۳-بسته بندی و آماده سازی تقسیم می شوند.

حال اگر با خواندن مطالب بالا و آشنایی با سفیا قصد بازدید از آن را دارید ، آژانس هواپیمایی پیشواز آسیا به عنوان اولین برگزارکننده تور های نمایشگاهی با ۱۷ سال سابقه درخشان ، برای بازدید از این نمایشگاه پرمخاطب همراه با خدمات اقامت در هتل­های ۴ ستاره با صبحانه، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اخذ ویزای شنگن ، ورودیه نمایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، بازدید از نمایشگاه همراه با راهنما، بازدید از جاذبه های توریستی، بیمه مسافرتی در خدمت شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۰۱۹۱۸ تماس گیرد و یا به وب سایت پیشواز آسیا به آدرس www.pishvaz-asia.com سری بزنید.