1

آغاز برگزاری سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند

[heading]امروز ۱۸ بهمن ماه سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با شعار اصلی “ارتقای آگاهی عمومی” در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح گردید.[/heading]

به گزارش اگروفودنیوز، سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با شعار اصلی “ارتقای آگاهی عمومی” امروز ۱۸ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح گردید و تا روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این همایش به همت انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران و با حمایت سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان دامپزشکی کشور برگزار می گردد. محورهای اصلی این رویداد شامل تکنولوژی تولید پروبیوتیک و محصولات نوین فراسودمند، نوآوری در جداسازی، تعیین ویژگی و شناسایی پروبیوتیک‌ها، ارزیابی و ایمنی پروبیوتیک‌ها و محصولات فراسودمند، قوانین و مقررات، کاربرد پروبیوتیک‌ها در صنعت دام، طیور و آبزیان، فرآورده‌های تخمیری، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، چالش ها پروبیوتیک و محصولات فراسودمند، چشم انداز و فرصت ها و چالش ها، راهکارهای موثر در فرهنگ سازی مصرف پروبیوتیک و غذا های فراسودمند و اقتصاد و بازاریابی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند است.

سومین همایش پروبیوتیک‌ها و غذاهای فراسودمند با حضور چهره‌های علمی و صاحب‌نظر از کشورهای اسپانیا و فنلاند برگزارمی شود. پروفسور دنیل ریمون استاد فناوری غذا از دانشگاه والنسینا، مدیر علمی بیوپلیس (Biópolis S.L.) و عضو کمیسیون ایمنی زیستی ملی اسپانیا، پروفسور سپو سلمینن استاد و مدیر عامل انجمن غذاهای فراسودمند دانشگاه ترکو از کشور فنلاند و دکتر ریمون رسلومرا مدیر گروه، پژوهشگر ارشد در CSIC و سردبیر اجرایی مجله میکروبیولوژی کاربردی و سیستماتیک از کشور اسپانیا در این همایش حضور خواهند داشت.

 

پروبیوتیک