اهم اخبار

با هدف ارتقای بهره‌وری و کیفیت محصولات کشاورزی؛ کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

بدون دیدگاه

کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی توافق کردند: برای ارتقای سطح دانش فنی، بهره‌وری و کیفیت محصولات کشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، تازه‌ترین نشست کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با حضور حجت‌الله علی‌محمدی، رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و با هدف بررسی و تقویت همکاری‌های دوجانبه و شناسایی فرصت‌های مشترک برای توسعه بخش کشاورزی کشور برگزار شد.

در این نشست، بر ضرورت امضای تفاهم‌نامه دوجانبه تأکید شد. این تفاهم‌نامه با هدف پیاده‌سازی نظام سهم‌بری دانش از تولید، شناسه دار کردن تولیدات کشاورزی و ارتقای دانش و مهارت بهره‌برداران تدوین خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه، بر تمرکز برای تقویت توانمندی‌های عملیاتی و میدانی مهندسین کشاورزی و بهره‌برداران، بهبود بهره‌وری واحدهای تولیدی از طریق ترویج و اجرای اصول صحیح مهندسی تولید، ایجاد سیستم شناسنامه برای محصولات کشاورزی جهت تضمین کیفیت و اصالت محصولات و تقویت اعتماد مصرف‌کنندگان و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌محور به منظور افزایش دانش فنی و مهارتی بهره‌برداران و ارتقای کیفیت تولیدات، تأکید شده است.

این تفاهم‌نامه، پس از تصویب و امضا می‌تواند به عنوان ابزار مؤثری در ارتقاء سطح دانش فنی، بهره‌وری و کیفیت محصولات کشاورزی عمل کند و همکاری‌های مؤثری بین بخش خصوصی و نظام‌مهندسی کشاورزی ایجاد خواهد کرد./اتاق بازرگانی ایران

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *