1

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زر ماکارون (سهامی عام)

شرکت صنعتی زر ماکارون (سهامی عام) آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده به شماره ثبت ۳۰۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۰۴۷۷۷۳ را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، متن آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زرماکارون (سهامی عام) به شرح زیر می باشد.

الف – زمان و محل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده :

به اطلاع سهامداران گرامی می­‌رساند مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زرماکارون (سهامی عام) در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۰ در محل استان البرز ،شهر ساوجبلاغ به آدرس جاده قدیم کرج – قزوین ، شهر چهار باغ ۲ کیلومتر بعد از پمپ بنزین طاووسیه ، خیابان صنعت ۵ ، سالن اجتماعات شرکت صنعتی زرماکارون برگزار می‌­گردد.

بدستور جلسه:

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

ج – نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:  

حسب ابلاغیه و مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص نحوه برگزاری مجامع با محدودیت حضور سهامداران (حداکثر ۱۵ شخص حقیقی و حقوقی) برگزار می شود. لذا ضمن تشکر از سهامداران درخواست می­گردد به منظور رعایت تمهیدات ستاد یاد شده و حفظ سلامتی خود با رعایت عدم حضور فیزیکی در مجمع، هیات مدیره را در برگزاری مجمع در زمان مقرر همراهی فرمایید. همچنین به منظور رفع مخاطرات احتمالی ناشی از تجمعات و همچنین حفظ سلامت سهامداران گرامی در راستای مسئولیت های اجتماعی تمهیدات لازم از طریق ویدئو کنفرانس جهت شرکت سهامداران گرامی پیش بینی شده است تا با مراجعه به آدرسhttp://live.zarmacaron.com ،  به مشاهده مجمع و مطرح نمودن سوالات خود نمایند.

سهامداران محترم و یا نمایندگان و وکلای قانونی آنها که خواهان حضور فیزیکی در مجمع می باشند صرفاً دو روزکاری قبل از شروع جلسه از طریق امور سهام این شرکت به شماره ۸۷۷۰۰۴۰۰-۰۲۱ داخلی ۵۱۴۶ نسبت به دریافت برگ ورود به جلسه اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت مراجعه حضوری ارائه کارت شناسایی معتبر و مستندات موید نمایندگی و وکالت، الزامی می باشد. 


دعوت کننده از مجمع: هیئت مدیره شرکت صنعتی زرماکارون

سرویس خبری: صنعت غذا