1

مدیرعامل شرکت پروتئین ایران (شیلتون): تن ماهی از سفره اقشار هدف خارج شده است

متاسفانه افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم روی بازار گذاشته است و مصرف کنسروماهی تن یواش یواش از دسترس قشری که هدف ما بوده خارج شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علیرضا میری، مدیرعامل شرکت پروتئین ایران(شیلتون)در گفت وگویی با خبرنگار ما با اشاره به مشکلاتی که تحریم،افزایش قیمت دلار، گرانی ها و کرونا بر روی بازار محصولات این شرکت گذاشته است، اظهار داشت: متاسفانه افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم روی بازار گذاشته است و مصرف تن ماهی کم کم از دسترس قشری که هدف ما بوده خارج شده است.

او در ادامه با اشاره به بازارصادراتی تن ماهی شیلتون گفت: اکنون محصولات شیلتون به طور مستقیم  به کشورهای همسایه صادر می شود وهمچنین در گذشته به کشور آمریکا هم صادرات داشتیم که بخاطر تحریم ها دیگر امکان صادرات نیست.

به گفته میری محصولات شیلتون در حال حاضر به طور غیر مستقیم به سراسر دنیا صادر می شود.

این فعال صنایع غذایی در خصوص عملکرد دولت سیزدهم در جهت حمایت از تولید گفت: فعلا با توجه به عمر کمی که از این دولت سپری شده، تغییر خاصی را شاهد نبوده ایم فقط  ترخیص کالا از گمرک کمی آسان شده است.

وی  در خصوص انتظار از دولت تصریح کرد:ثبات نرخ دلار برای تولیدکننده بسیار مهم است

مدیرعامل شرکت شیلتون در پایان باتوجه به نزدیکی روز جهانی غذا گفت: امیدوارم با افزایش کیفیت محصولات بتوانیم صادرات غیرنفتی  را بیشتر کنیم و به این شکل کشورمان را به جهان بشناسانیم.

سرویس خبری: صنعت غذا