1

هیات مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران با معاون اقتصادی وزارت کشور دیدار کردند

اولین دیدار هیات مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران با دکتر کوشش تبار معاون اقتصادی وزارت کشور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، در این دیدار دکتر کوشش تبار گفت: این دیدار جنبه آشنایی با فدراسیون صنایع غذایی دارد.

کوشش تبار اشاره به اهمیت امنیت غذا ، صادرات و ثبات قیمت ها داشت و گفت: وزیر کشور با تاکیدات مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهور محترم توجه ویژه ای به اقتصاد و‌ تولید دارد و به زودی جلسات تخصصی با فدراسیون خواهیم داشت.

محسن نقاشی دبیر فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی ایران در این نشست ضمن تبریک به انتصاب ایشان گفت: با توجه به مشکلات عدیده تولید صنایع غذایی کشاورزی و بی توجهی ‌کارشکنی ها نسبت به تولید از سال نودو هفت با بررسی اختیارات معاون اقتصادی وزارت کشور جلسات مکرری را در شرایط بحرانی از جمله ، تنظیم بازار ، بحران روغن ، بحران شکر ، کمبودها و موانعی که توسط ادارات مختلف ایجاد می‌گردد در هر مقطعی داشته ایم در واقع در این چند سال امور اقتصادی وزارت کشور به عنوان هماهنگ کننده و پشتیبان صنایع غذایی بوده است و تقاضا داریم که با توجه به تجربه اجرایی جنابعالی این حمایت‌ها در جهت منافع و پایداری تولید ادامه داشته باشد.

نقاشی در ادامه بیان کرد: تولید کنندگان در شرایط سختی هستند و باید امیدوار شوند. ‌باید بطور انقلابی از آنها حمایت واقعی شود. پیشنهاد داریم که از واحدهای عضو فدراسیون بازدید داشته باشید و قطعا این بازدیدها می‌تواند تاثیرات مثبت داشته باشد .

مهندس امیررضا ثابت‌پی رییس هیات مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی در این نشست ضمن تبریک از انتصاب گفت: تولید کنندگان صنایع غذایی کشاورزی در تمام سختی ها اعم از جنگ و تحریم‌ها همیشه با تلاش خود در جهت سربلندی و استقلال اقتصادی تلاش داشته وخواهند داشت.

وی عنوان کرد: متاسفانه بخش خصوصی مورد بی مهری قرار گرفته است. بارها گفته ایم اگر موانع تولید نباشد و دولت ثبات مواد اولیه و مشکلات صادرات را حل کند ما می‌توانیم در بخش اشتغال و بخش صادرات اقدامات موثرتری را داشته باشیم.

ثابت‌پی گفت: فدراسیون آمادگی هرگونه همکاری و مشاوره در زمینه تخصصی صنایع غذایی کشاورزی را دارد.

مهندس صادقی عضو فدراسیون ضمن تبریک از انتصاب معاون وزیر کشور گفت: در گذشته به منظور رشد استارتاپ‌ها که فدراسیون در این مسیر تلاش‌های همه جانبه‌ای داشته وعده های بسیاری داده شد که حتی چندین مصوب و دستور وزرا و معاونین داشته است، متاسفانه عملیاتی نشد. انتظار داریم که انشالله با مدیریت و هماهنگی‌های شما طرح های فدراسیو ن که ملی می‌باشد تحقق پیدا کند.

سرویس خبری: صنعت غذا