زرکام، محصول دقت و عشق

بدون دیدگاه

وقتی که تولید محصولی آن هم از جنس شیرین و خوشمزه اش را  به متخصصان بسپارید، حاصل کار می شود زرکام

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، شرکت زرکام یکی از زیر مجموعه های هلدینگ صنعتی و پژوهشی زر، در راستای تکمیل سبد فروش محصولات خود، شکلات و فراورده های کاکائویی شیری و تلخ را  به صورت سکه ای در اوزان مختلف تولید و برای فروش به شکل B2B به صنایع و اصناف آماده کرده است.

لیلا کمالی مدیر تحقیق و توسعه شرکت زرکام گفت : سبد محصولات تولیدی زرکام برای بهره برداری اصناف و صنایع تولیدی شامل انواع شکلاتهای  واقعی «کالوینا»ی زر با انتخاب  مرغوب ترین مواد اولیه، بهترین فرمولاسیون ها و بسته بندی های متمایز و علاوه بر محصولات فوق، شکلات ها و فراورده های کاکائویی زرکام با بسته بندی های سطلی در اوزان مختلف، جهت مصارف روکش بستنی تولید و آماده ارائه هستند.

کمالی افزود : هم چنین سایر محصولات شرکت زرکام با برند کلتز از جمله انواع سس های شکلات، سس کارامل، انواع مغزی ها و کرمفیل ها و انواع شکلاتهای صبحانه به زودی وارد بازار خواهد شد و نیاز صنایع و اصناف را برای استفاده از محصولات با کیفیت و متفاوت در سطح کشور و هم در سطح بین المللی برای صادرات مرتفع می سازد.

این متخصص صنایع غذایی با بیان اینکه شکلات های واقعی کالوینا، تهیه شده با بهترین و با کیفیت ترین دانه های کاکائو از کشورهای غنا و ساحل عاج  است، گفت :  با بکارگیری از متد های به روز تولید شکلات های بلژیکی، محصولی درجه یک را در زرکام  تولید می کنیم.

کمالی اضافه کرد: انواع فراورده های کاکائویی «کلتز» تهیه شده از بهترین مواد اولیه دنیا، محصولاتی عالی، متمایز و متنوع می باشند که دارای طعم و نت های کاکائویی فوق العاده، احساس دهانی مطلوب و کاربردهای متفاوت دارند.

وی افزود: همانند سایر محصولات شرکت زرکام که از لحاظ کیفیت بسیار متفاوت در سطح کشور ارائه شده اند، این محصولات منحصربه فرد هم قطعا دنیای متفاوتی را در زمینه شکلات برای مصرف کنندگان ایجاد خواهند کرد.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت صنعتی و پژوهشی زرکام با اشاره به اینکه شکلات­ها و فراورده های کاکائویی سکه ای زرکام با فرمولاسیون های متفاوت به منظور مصارف قالبی و روکشی بر مبنای نیاز مصرف کننده تولید می شوند اضافه کرد: این شکلاتها در انواع شیری، تلخ، سفید، کاراملی، بدون شکر و محصولات مقاوم به حرارت تولید می شوند که در محصولات بیکری و کانفکشنری از جمله شیرینی، ترافل، گاناش، مافین ها، مغزی ها و موس شکلات  قابل استفاده هستند.

کمالی تصریح کرد : علاوه بر محصولات فوق، شکلات ها و فراورده‌های کاکائویی زرکام با بسته بندی های سطلی در اوزان مختلف، جهت مصارف روکش بستنی تولید و آماده ارائه هستند. هم چنین سایر محصولات شرکت زرکام با برند کلتز از جمله انواع سس های شکلات، سس کارامل، انواع مغزی ها و کرمفیل ها و انواع شکلاتهای صبحانه به زودی وارد بازار خواهند شد و نیاز صنایع و اصناف را برای استفاده از محصولات با کیفیت و متفاوت در سطح کشور و هم در سطح بین المللی برای صادرات مرتفع می سازد.

کمالی تصریح کرد : محصولات زرکام با دقت و عشق تولید می شوند تا مردم و مشتریان زرکام بهترین طعم را که قابل رقابت با شکلات های بین المللی است تجربه کنند و در آینده ای نزدیک سبد محصولات قنادی زرکام بسیار متنوع تر و تکمیل خواهد شد.

شرکت زرکام با بهره مندی از نیروهای متخصص آموزش دیده، ارتباط مداوم با شرکت های بین المللی و افراد درجه یک در این حوزه، در اختیار داشتن به روزترین تکنولوژی روز دنیا، قابلیت تولید محصولات جدید و متنوع مطابق با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان را دارد.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *