اهم اخبار

مدیرعامل شرکت شیررضا در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: تولید بدون کارخانه، سبب ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی در جوانان می‌شود+ویدئو

بدون دیدگاه

محمدرضا دهقان می‌گوید: استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یکی از راه‌های اشتغال برای جوانان است تا توانایی خود را در میدان فروش محک بزنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، محمدرضا دهقان مدیرعامل شرکت شیررضا یازدهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها را مثبت ارزیابی کرد و به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه مجالی برای ارائه توانمندی‌های تولیدکنندگان است. تولیدکننده قدرت، توانایی و عملکرد خود در صنعت را در نمایشگاه به منصه ظهور میگذارد.

دهقان عنوان کرد: حضور بازدیدکنندگان و جوانانی که قصد آغاز فعالیتی دارند، برای مشاهده مهارت‌ها و الگوبرداری نیز به نوبه خود یکی از نکات مثبت در گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان برتر در نمایشگاه است.

وی گفت: با توجه به بزرگ شدن پیکر کارخانه‌ها و کاهش شبکه فروش، تاسیس برندهای جدید و استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یکی از راه‌های اشتغال برای جوانان است تا توانایی خود را در میدان فروش محک بزنند.

مدیرعامل شرکت شیررضا با مخاطب قرار دادن مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم و تولیدکنندگان به شما اعتماد کردند، قول‌های پیش از انتخابات را فراموش نکنید زیرا مردم به شما امید بسته‌اند و با روی کار آمدن شما روحیه‌ای تازه گرفته‌اند.

 

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *