اهم اخبار

حضور قدرتمند گروه عازم در بیست و سومین نمایشگاه دام و طیور

بدون دیدگاه

گروه عازم با برندهای گلشهد، شهدینه و شهدانه در بیست و سومین نمایشگاه دام و طیور حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، امیرطاهر شیرانی، مدیر بازاریابی گروه عازم، اعلام کرد که حضور این گروه با برندهای گلشهد، شهدینه و شهدانه در بیست و سومین نمایشگاه دام و طیور تهران، نشان‌دهنده تلاش‌های مداوم این گروه برای تقویت حضور خود در صنعت دام، طیور و آبزیان در کشور است. این نمایشگاه که از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با این صنعت به‌شمار می‌آید، فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات جدید، تبادل دانش و تجربه و ایجاد ارتباطات تجاری جدید محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت‌های زیرمجموعه گروه عازم با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، از جمله گلوتن، خوراک گلوتن پودری، جوانه، کنجاله جوانه ذرت، گلوتن مایع (تولیدات شرکت گلشهد)، گلوتن گندم، نشاسته دامی و گلوماتین (بایندر کربوهیدراتی مؤثر) تولید شده توسط شرکت شهدینه، طی سی سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر روی شناسایی نیازها و خواسته‌های این بازار داشته‌اند. این محصولات که با استفاده از فناوری‌های نوین و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند، توانسته‌اند جایگاه خوبی در کشور به دست آورند.

شیرانی افزود: محصول مالتودکسترین که یک کربوهیدرات دامی مناسب برای مصرف در این صنعت است، نیز در این نمایشگاه معرفی شده است. در زمینه صادرات، گلوتن گندم شهدینه با کیفیت بالای خود به بازارهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، از جمله آمریکای جنوبی، صادر می‌شود.

وی ادامه داد: امسال با رونمایی از برند شهدانه، عزم خود را برای ورود تخصصی به این صنعت اعلام کرده‌ایم. در راستای مباحث امنیت غذایی و توسعه همگون زنجیره ارزش، در حال شناسایی نیازهای بازار کشور برای تولید محصولات خاص و وارداتی هستیم و امیدواریم در سال‌های آینده اخبار خوبی از شرکت شهدانه و گروه عازم برای این صنعت و کشور بشنویم.

امیرطاهر شیرانی در پایان اظهار داشت که حضور در این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای گروه عازم است تا با متخصصان، فعالان صنعت، و مشتریان بالقوه و بالفعل دیدار کنند و از نزدیک نیازها و خواسته‌های آن‌ها را بشنوند. این ارتباطات می‌تواند به بهبود و توسعه محصولات و خدمات گروه کمک شایانی کند. امیدواریم گروه عازم و شرکت‌های زیرمجموعه آن بتوانند به شایستگی به صنعت و کشور عزیزمان خدمت کنند.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *