اهم اخبار

دبیر فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی ایران: در طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی بسته ‌بندی کالا توجهی به ذات و طبقات محصولات غذایی نشده است

بدون دیدگاه

محسن نقاشی گفت: درخواست داریم طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی بسته بندی کالا جهت تصحیح، بازبینی و بررسی متوقف شود.

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز) در خصوص الزام درج قیمت تولید بر روی بسته بندی کالاها گفت: فدراسیون صنایع غذایی کشاورزی ایران توجه به منافع تمامی صنوف صنایع غذایی را دارد.

وی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای چهار دهه گذشته تولید هزاران نوع محصول مواد غذایی است و از این هزاران محصول، چند محصول در این مقطع موافق طرح هستند که امری طبیعی است.

نقاشی با بیان اینکه متاسفانه این طرح هیچ توجهی به ذات و طبقات محصولات غذایی ننموده است، گفت: خوشبختانه با مذاکراتی که تاکنون با مسئولین ارشد داشته‌ایم متوجه این موضوع شده‌اند و دستور تصحیح، بازبینی و بررسی داده شده است و ما نیز درخواست توقف طرح جهت تصحیح و بازبینی و بررسی را داریم.

دبیر فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی ایران عنوان کرد: تولیدکنندگان، قربانیان اصلی دلالان و واسطه‌های سودجو در موضوع تامین مواد اولیه و محصول هستند و همسو با دولت محترم به اصل حقوق مصرف کننده اعتقاد راسخ دارند و در جهت بازبینی و بررسی و تصحیح و رونق اقتصادی همواره در کنار دولت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور صراحتا بیان کردند مدیرانی که بانیان وضع موجود بوده‌اند نباید در سمت‌های خود باقی بمانند. رییس جمهور نکته بسیار هوشمندانه‌ای را دستور دادند این آقایان اگر باشند وضع را بدتر خواهندکرد این بازی از ارز ۴۲۰۰ تومانی به مراتب بدتر خواهد بود.

محسن نقاشی در پایان گفت: هرچه سریعتر طرحی که توسط مدیران قبلی طراحی شده متوقف شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *