اهم اخبار

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی پارس استا در گفتگو با اگروفودنیوز: دولت با به کارگیری افراد کاردان، باعث افزایش تولید و صادرات می‌شود+ویدئو

بدون دیدگاه

پرویز جهانگیری گفت: دولت چهاردهم با به کارگیری افراد اصلح و کاردان و برطرف کردن موانعی همچون تحریم بانک ها، مشکلات جابجایی ارز، شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، دکتر پرویز جهانگیری رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی پارس استا درحاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی درخواست خود از دولت چهاردهم را مقررات زدایی اعلام کرد و گفت: دولت چهاردهم با از بین بردن مقررات زائد تدوین شده از سال ۶۰ تا کنون، نه تنها برای صنعت غذا بلکه برای کل صنایع و حذف مالیات، موجب افزایش درآمد شده و تولید کننده می‌تواند با نوآوری بیشتر به کار خود ادامه دهد.

جهانگیری با اشاره به اینکه فیبرهای خوراکی موجب کاهش چربی خون شده و در کل دنیا توصیه می شود، درمورد تولید محصولات نوآورانه و سلامت محور این شرکت اینگونه بیان کرد: کالاهای سلامت محور همچون فیبرهای خوراکی محلول و غیر محلول در جهت تامین سلامت مردم، تولید و به بازار عرضه می شود. در آمریکا نیز مصرف فیبرهای محلول به مردم توصیه شده که خانم ها حدود ۳۰ گرم و آقایان حدود ۴۰ گرم به صورت روزانه با افزودن به نوشیدنی و خوراکی مصرف می کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن افزودنی های مواد غذایی گفت: به کارگیری افرادی که تخصصی در زمینه تولید ندارند موجب کاهش و وقفه در تولید و از دست دادن بازار صادرات شده است. به طور مثال حدود ۲ سال پیش در سوپرمارکت‌های عراق، ۹۵ درصد کالاها ایرانی بودند ولی اکنون ۵ درصد کالای ایرانی وجود دارد و بیشتر کالاها متعلق به دیگر کشورها مانند ترکیه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت فرآیند فرآوری زیستی در ادامه با بیان اینکه با عدم صادرات به عراق، بازارهای صادراتی سوریه و دیگر کشورهای عربی را نیز از دست خواهیم داد، گفت: دولت چهاردهم با به کارگیری افراد اصلح و کاردان و برطرف کردن موانعی چون تحریم بانک ها و مشکلات جابجایی ارز شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کند.

پرویز جهانگیری گفت: امید داریم تا افرادی که در بخش های دولتی هستند متوجه اشتباهات خود شده و با آگاهی به کار خود ادامه دهند که شاهد روند رو به رشد تولید و دستیابی به بازارهای گسترده باشیم.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *