اهم اخبار

لبنیات هراز ۲۰ ساله شد

بدون دیدگاه

شرکت فرآورده‌های لبنی دوشه آمل با برندهای تجاری هراز واقع در شهرک صنعتی آمل، فعالیت خود را از مرداد ماه سال ۱۳۸۶ آغاز نمود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، داشتن مدیران و کارکنان با تجربه، و بکارگیری تکنولوژی‌های نوین در صنعت لبنیات، در زمانی کوتاه، تامین سهم قابل توجهی از بازار لبنیات کشور را به خود اختصاص داد.

هراز موفق به اشتغال‌زایی برای بیش از ۸۳۰ نفر شده و امروزه تعداد کارکنان مستقیم آن بیش از ۲۱۰۰ نفر است.

خلق نوآوری با همت نیروی انسانی خلاق و با تجربه، و همچنین از طریق به‌روزرسانی سیستم‌های سازمانی و تکنولوژی تولید، رسالت دائمی هراز است.

شرکت لبنی دوشه آمل تولید کننده انواع محصولات لبنی و با معرفی برندهایی همچون هراز، سبو، تی سا و دوشه واقـع در استـان مازندران، در راستـای تولید محصولات با کیفیت و ایجاد جامعه سالم حرکت در جهت پیشگیری از آلودگی محیط زیست و بـاور این مهم که لازمه حرکـت به سـوی توسعه پایدار ، مدیریت منابع و استفاده بهینه از منابع و تولید محصولات ایمن و با کیفیت می باشد  اقدام به  پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس  استاندارد ISO9001:2008 و استاندارد مدیریت ایمنی غذا بر اساس استاندارد ISO22000:2005 استاندارد مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد  ISO14001:2004 در جهت دستیابی به اهداف مهمی نموده است.

بنیانگذار شرکت دوشه آمل ( هراز)

بزرگمهر دادگر مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل( هراز)  متولد سال ۱۳۴۱ در شهر آمل فوق لیسانس علوم و صنایع غذایی از دانشگاه شهید بهشتی و مدرس درس لبنیات در دانشگاه می باشد و ۳۰سال سابقه مدیریتی در سطوح بالای صنعت لبنیات به صورت مستمر دارند.

ایشان دوره های آموزشی تخصصی مختلفی را در صنعت لبنیات در کشورهای آلمان،دانمارک،فرانسه و هلند داشته اند.

ایشان از ابتدا، فعالیت خود را در شرکت‌های بزرگ لبنی کشور از سال ۱۳۷۰ به عنوان مدیر کارخانه و مدیر تولید نوآوری در این صنعت بخصوص در تولید پنیر طبیعی، پنیر پروسس، بستنی، سس، ماست و نوشیدنی های لبنی شروع نموده اند.ودر سال ۱۳۸۳ با شروع فعالیت شرکت لبنیات دوشه آمل( هراز) که موسس آن خودشان بوده اند این نوآوری و این روند را به صورت کامل تر ادامه دادند که نتیجه آن شناخت و انتخاب برند هراز توسط مردم بوده است.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *