اهم اخبار

مدیرعامل گروه وزین آریان رهام در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: لزوم حضور شرکت‌های دانش بنیان در تولید ماشین آلات پیشرفته+ویدئو

بدون دیدگاه

فرهاد امتی می‌گوید: از پیشرفته‌ترین ماشین آلات در حوزه صنعت غذا استفاده شود و شرکت‌ها با بومی سازی و تولید داخلی و با تکیه بر دانش روز دنیا بهترین ماشین آلات را تولید کنند.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، فرهاد امتی مدیرعامل گروه وزین آریان رهام در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: این مجموعه در منطقه آزاد انزلی یخچال و فریزر فروشگاهی و تجهیزات کافی شاپ را با مشارکت شرکت کلیماسان یکی از بزرگترین شرکت‌های ترکیه در این صنعت مونتاژ می‌کند و بازرگانی های‌تک نیز فروش و توضیح این محصول را در سرتاسر ایران به عهده دارد.

امتی بیان کرد: برند تازه تاسیس و بومی سازه شده مونودونتی نیز در زمینه تولید یخچال و فریزرهای هتلی فعالیت دارد.

وی نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه ایران اگروفود بهترین نمایشگاه در صنعت غذا است و از برگزارکنندگان آن تشکر می‌کنم.

مدیرعامل گروه وزین آریان رهام عنوان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک از پیشرفته‌ترین ماشین آلات در حوزه صنعت غذا استفاده شود و شرکت‌ها با بومی سازی و تولید داخلی و با تکیه بر دانش روز دنیا بهترین ماشین آلات را تولید نمایند.

امتی در پایان گفت: با ارائه محصولات باکیفیت و با خدمات پس از فروش در خدمت صنعت کشور هستیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *