اهم اخبار

مدیرمارکتینگ گروه عازم در گفتگو با اگروفودنیوز خبر داد: رونمایی از مالتودکسترین‌های طعم‌دار، محصولات جدید از گروه عازم در ایران اگروفود ۱۴۰۳+ ویدئو

بدون دیدگاه

امیر طاهر شیرانی از رونمایی مالتو دکسترین‌های طعم‌دار گروه عازم در سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”، امیر طاهر شیرانی “مدیرمارکتینگ گروه عازم” در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی دو سال گذشته صنعت پالایشگاه غلات در حال رشد است، افزود: دو شرکت جدید به مجموعه عازم اضافه گردید که فاکتور مهمی درتصمیم گیری های این گروه بود و از طرفی هم که سیاست ها و استراتژی بازاریابی ما بر این استوار شد که در پالایشگاه غلات گلشهد و شهدینه که از توسعه قابل توجهی برخودار بودند به سمتی برنامه ریزی شود که بتوان از محصول محوری وارد حوزه مشتری محوری شویم.

شیرانی افزود: مشتری محوری مستلزم زیرساخت های خیلی بزرگی است نیازمند تحقیق و توسعه بسیار قوی و تولیدی چابک است که بتوان به سمت نیازسنجی بازار حرکت و محصولاتی متناسب با بازار تولید کرد.

مدیر مارکتینگ گروه عازم ادامه داد: یکی از محصولاتی که در گذشته تولید می کردیم مالتودکسترین بود که به صورت پودری به اصطلاح مالتو دکسترین سفید تولید می کردیم که وقتی بازار بررسی شد به این نتیجه رسیدیم که وارد تولید مالتودکسترین های طعم دار شویم که در طعم های مختلفی در دنیا عرضه می شود و با بررسی که واحد مارکتینگ گروه عازم انجام شد و با کمک واحد تحقیق و توسعه توانستیم که مالتودکسترین با طعم های توت فرنگی، کاکائوی موزی و وانیلی تولید کنیم.

وی افزود :این محصولات علاوه بر طعم دار بودن در دو دانه بندی گرانولی یا شکری و نرم داره تولید می شود که با تلاش واحد تضمین کیفیت در کمتر از یک ماه دیگر گرید دارویی را هم علاوه بر گرید غذایی تولید خواهیم کرد.

شیرانی خاطرنشان کرد: رونمایی این محصول هم زمان شد با بزرگترین رویداد صنایع غذایی کشور “ایران اگروفود ۱۴۰۳” صورت گرفت که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه شد.

وی افزود: حضور در نمایشگاههای مختلف داخلی و خارجی باعث می شود این محصول جایگاه خود را با برند گلشهد در کشور و منطقه پیدا کند .

شیرانی کیفیت سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود را مطلوب دانست و گفت: این نمایشگاه در حوزه های صنعت غذا و کشاورزی و صنعت پخش بسیار فعال است. بحث نمایندگی گرفتن در این نمایشگاه داغ و پر رونق است.ما هم طبق سنوات گذشته امسال با گروه عازم در این نماشگاه شرکت کردیم. عازم در واقع سیاست گذاری کلان مالی و ایجاد روابط مالی و فرآیندی اقتصادی سیاست گذاری ها بین شرکت هایش از جمله شهدینه آران گل، گلشهد و گلدن را برعهده دارد .حضور در این رویداد به دلیل بحث های برندی، تعاملات با مشتریان جدید بالقوه و بالفعل و نت ورکینگ می باشد.

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *