اهم اخبار

“مهدی حداد” مدیرعامل کشت و صنعت نوبر سبز در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: بازدید از نمایشگاه ایران اگروفود باید تخصصی باشد +ویدئو

بدون دیدگاه

مهدی حداد می‌گوید: اگر برای ورود به نمایشگاه مبلغی دریافت شود از ازدحام بی مورد جلوگیری خواهد شد و بیشتر حالت تخصصی خواهد داشت.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بر روی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مهندس مهدی حداد مدیرعامل گروه نوبرسبز در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود در خصوص تاریخچه این شرکت به خبرنگار ما گفت: کشت و صنعت نوبرسبز حدود بیست و پنج سال است که به تولید محصولات کشاورزی منجمد در دسته سبزیجات برگی، میوه جات منجمد، سیب زمینی منجمد نیمه آماده و بسته بندی و تولید سایر سبزیجات مثل نخود فرنگی و ذرت، اشتغال دارد.

حداد بیان کرد: در حال حاضر محصولات نوبر سبز به دوازده کشور از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

وی در خصوص انتظارات بخش خصوصی از دولت برای جهش تولید گفت: بازگشت ارز حاصل از صادرات، بزرگترین مشکل شرکت‌های تولیدی است که امیدواریم به زودی این مشکل برای کلیه شرکت‌های تولید کننده برطرف بشود.

حداد سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بازدیدکنندگان زیادی حضور داشتند ولی با توجه به اینکه کیفیت نمایشگاه در حد نمایشگاه‌های دبی و ژاپن هست اگر یک روز به برگزاری نمایشگاه افزوده شود و ساعت بازدید نیز از ۱۱ صبح تا حدود ۷ غروب باشد هم بازدید بیشتری اتفاق می‌افتد و هم مشکل ترافیکی تا حدودی برطرف خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اگر برای ورود به نمایشگاه مبلغی دریافت شود از ازدحام بی مورد جلوگیری خواهد شد و بیشتر حالت تخصصی خواهد داشت.

مدیرعامل کشت و صنعت نوبر سبز درخصوص برگزاری همایش‌های جانبی همزمان با نمایشگاه و دومین همایش تجارت غذا عنوان کرد: همایش تجارت غذا دومین دوره خود را سپری کرد ولی این پتانسیل را داشت که بهتر برگزار شود.

این فعال صنعت غذا به عنوان یکی از اسپانسرهای این همایش گفت: فشردگی زمانی در همایش زیاد بود و اطلاعات دقیق با اعداد و ارقام به صورت چاپی یا فایل کامپیوتری باید در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گرفت تا بیشترین بازخورد از این رویدادها صورت پذیرد.

این عضو اتاق بازرگانی سمنان اظهار کرد: شالوده فعالیت اقتصادی در بنگاه‌ها، اتاق‌های بازرگانی هستند. اتاق‌ها همواره همگام با دولت‌ها و مجلس مشکلات اقتصادی را بیان می کنند ولی طی این سال‌ها کمتر به صحبت‌های متخصین این امر بها داده شده است.

وی افزود: دولت‌ها باید نظریات بخش خصوصی را در بشنوند و در صورت نیاز قوانین بازنگری شود تا به اهداف صادراتی کشور برسیم.

مهدی حداد در پایان گفت: از مصرف‌کنندگان برای انتخاب محصولات نوبر سبز سپاسگزارم و آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی هستیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *